ţâfnoasa

Legenda incidentului

In Auto, ţâfnoasa spune… on 22/07/2016 at 08:35

Legenda spune că poți să mori, să fii c-un pas pe lumea ailaltă și nimeni nu-ți sare-n ajutor.
Vineri, 06:46

Abia ma suisem în mașină, 800 de metri de dezmeticeală, simțeam curbele bulevardului (așa e când ți-e fundu’ gogoneț) și… încă una bruscă – tata trage brusc, dar totuși ușor de volan în dreapta. Tot în dreapta, mașini parcate.
Viuuuum, buf!
Da, un idiot venea dinspre poarta 4. Unde nara mă-sii se grăbea, nici măcar nu îmi pot imagina. A depășit coloana, care însemna vreo 3-4 mașini și-a tăiat-o pe linia de tramvai (așa se merge pe bulevard) oprindu-se într-un Fiat maaaare, de șantier, plin cu muncitori.

Ăștia au ieșit din parcarea lor laterală. Io zic că oamenii s-au asigurat și au calculat-o: timp suficient până la sosirea primei mașini din „coloană”.
Dar idiotul a văzut Fiatul prea târziu și, ca să-l evite, a luat-o pe contrasens, să ne pupe, adică.

Ne-am evitat, că eu i-aș fi întors doar fundul – din fericire, totuși, n-am putut. Însă cum n-a putut s-o continue pe contrasens pentru că, ghici ce, venea tramvaiul, a vrut, vorba cocoșului, să „calce” colegul de trafic. N-a reușit în totalitate, dar au făcut niște pui instant – parbrizul cioburi. Iar de emoții s-a scăpat și baia de ulei și a făcut băltoacă sub capotă. Iar Fiatul s-a mai ales și cu un handicap – roata stânga față, șuie.

Oprim că, deh, era să aibă idiotul coșmaruri cu noi, iar eu nu apar așaaa, oricând, oriunde.

Lângă Fiat, șapte minioni. Mă uit la unu’ cu privirea la fel de șuie ca roata.

– Nu vă uitați la mine, nu sunt eu șoferu’!

Am tăcut. Nici nu mai trebuia să mai adauge ceva. Il aud pe tata că zice unuia să sune la poliție și-i mai dă un contact pentru sfaturi.

Se uită cruciș și nu înțelege de ce face asta. De ce ar face cineva asta.
Idiotul avea și un copilot. Mă rog, un alt ratat în dreapta. Atât am observat.

Tata pleacă înspre mașina și noi după el, la 40 m distanță. Idiotul mormăie ceva, că nu înțelege de ce se bagă și fuge după el. Îl atenționez. Se contrariază puțin amândoi, idiotul sare ca pe-o saltea, să-l privească-n ochi. Intervine mândru. Pac, veriga slabă, idiotul se ia de el. Asistam ca la un film cu proști. Idiotul înjura și încearca să îl lovească pe mândru, el contraatacă. Și-a permis, că idiotul nu îi ajungea la nas. Și începe idiotul să se lege de aspectul fizic. Mor. Intervine și tata. Îl mai văd și pe ratat că se face că îl calmează și îl ia deoparte. Idiotul continua să înjure. Asta își permitea piticania crăcănată să facă. Pe principiul – „Mușchii mei minte nu are”.
Mda, riști să ajungi pe la urgențe din cauza unui idiot și tot el se zbate ca un c*i într-o căldare.

Păi să mai oprești tu altădată când ești în pericol? Da! Nu-l invoci pe Dumnezeu și treci mai departe, fericit că n-ai pățit nimic. S-ar putea ca data viitoare, ăl de sus sa tragă un pui de somn. Oricum, noi, ca nație, nu mai avem multe șanse de recuperare.
În fine. Minionii, toți perplecși. În loc să se zbată pentru dreptatea lor, că aveau, tăceau. Nu zic, mă nene, să te iei la bătaie, dar nici nu te uita ca vițelul la poarta 9 când e circulația blocată și nici nu căsca gura la idioți d-ăștia care se cred zeii șoselelor. Că ei dau din gură orice, numa’ să-ți ia mințile și să uiți incidentul. Iar idiotul se dădea cocoș în fața noastră, că știa că avem dreptate.
Până una alta, s-a crăpat mai mult de ziua, poate o fi făcut cineva cinste c-o cafea și-un Minion pasager și-a făcut curaj și a cerut ajutor. L-a primit. Acum sper să-i f*tă una și idiotului. Mă rog, șapte.

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

