ţâfnoasa

La Lavandă în luna mai

In Trecut-am şi eu p-acolo, ţâfnoasa spune… on 04/05/2016 at 12:18

M-am întors la Lavandă, în Cornu. De data asta cu veşti despre mâncare şi poze un pic mai bune, sper. 🙂

20160502_160244.jpg

Aşadar, a doua zi de Paşte n-am mai spart ouă, ci am ales să-mi încânt papilele gustative cu un alt ceai de lavandă, hihi.

20160502_161506.jpg

La fel ca data trecută, am găsit pe masă un meniu special pentru ziua de luni. De unde am şi ales mâncarea.

20160502_161428.jpg

Dar deşi s-a deschis terasa, vremea nu era cea mai potrivită pentru ea.

De altfel, toţi cei prezenţi s-au adunat în jurul meselor din interior (două familii mai erau când am ajuns noi, apoi am rămas singuri, iar spre final veniseră două familii care aveau rezervare la cea mai mare masă).

20160502_161834.jpg

Am ales să ne tragem sufletul la o masă de patru persoane (de data asta fiind trei persoane), tot într-un colţ, dar cu o vedere mai bună de ansamblu.

20160502_160152.jpg

Faţă de acum aproape 3 luni, meniul era neschimbat. (Vezi mai jos)

La decoraţii zău de mi-am dat seama de ceva, dar ştiu că pliculeţul de ceai era diferit (sau aşa mi s-a părut prin simplu fapt că nu mai băltea în apă, ca data trecută). Miere încă n-am văzut, dar au şi zahăr alb, şi brun.

Revenind la mâncare. Comanda a fost simplă – mici, friptură de miel şi piept de pui în crustă de cartofi.

20160502_162013.jpg

Dacă la mici nu a fost nimic deosebit, carnea bună, fără probleme digestive apoi, la friptură voi cita persoana care s-a ospătat.

“Mmmm, foarte bună, zemoasă, mmm, nu mai pot vorbi”, am citat pe scurt. Din grimase am înţeles, de fapt, că fuse un fel de curcubeu pe cerul gurii (sper doar că nu a fost o expresie teatrală).

Nu ştiu ce parte din miel a fost în farfurie, dar s-a ras tot! Şi cred că în spate se ştia ceva, că ospătăriţa blondă (Slavă Domnului că seamănă doar la culoarea părului şi poţi face diferenţa între ele) ne-a întrebat despre friptură. 🙂

20160502_161957.jpg

Despre pieptul de pui pentru scarandivi, ce să adaug? A fost sățios. Nu știam exact cum va fi crusta de cartofi și mă așteptam să fie cam tare și greu de tăiat.

Surprinzător, puiul a fost bine făcut (nici tare, ars, nici prea crud), acoperit cu niște felii de cartofi perpeliți nițel și îmbrăcat în cașcaval, cred. Bună combinație, dacă nu ai grija caloriilor. :))

20160502_162107

Deşi arată ca o floricică strâmbă, palidă, nu a fost deloc aşa. Başca mi-aş dori să fie un preparat permanent în meniu, nu doar ocazional.

Pe de altă parte, e bine treaba cu meniul ăsta zilnic, un fel de “specialitatea casei de weekend”.

20160502_162049.jpg

La desert, ce crezi? Veşnica lămâiţă. De data asta am putut s-o savurez mai bine şi mi-am dat seama că, deşi după nume nu ar trebui să fie atât de dulce, necombinată cu îngheţata m-ar fi leşinat.

20160502_163541

Aşa, doi în unu’e perfectă. Şi nu neapărat mare. Dar dacă nu s-ar mai dezgheţa cupele de îngheţată (vanilie şi mentă) atât de repede…

Papanaşii? Frumuşei. Iar ca să nu fie deocheaţi, au fost îndulciţi şi decoraţi cu dulceaţă de căpşuni.

20160502_163628.jpg

Nota de plată? Decentă. Eu zic că n-ai cum să laşi un salariu de bugetar acolo dacă nu e vreo masă de 6 persoane şi nu se comandă 9 sticle de vin, cel puţin. 😛

P.S: Cuţitele taie bine!

20160502_165340.jpg

  1. Si eu tot nu am ajuns acolo:(

  2. […] Update: M-am întors şi-n luna mai. […]

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

