ţâfnoasa

Marean

In ţâfnoasa spune… on 07/04/2016 at 10:03

Viața într-o redacție nu e deloc simplă dacă nu ești un simplu vizitator. Însă, din fericire, există oameni care deși se plictisesc la fel de rău ca tine o și arată.
Așa a apărut Marean personajul. Marean l-am poreclit eu, ca să nu îl numim chiar pe șleau când voiam să îl bârfim. Evident, nu era singurul. Îl aveam și pe Fane sau pe Harry Potter, printre alții.
Dar Marean avea ceva deosebit. Vreo 13 ani până la 60 de ani. Adică aproape de-o seamă cu mama. E capricorn, cea mai bună zodie zice el, combinat cu un leu. Mamă, când mârâi un pic la el cade secerat. Dar nu se lasă, îți ține piept. Mizează pe experiența de 11 ani și, vorba aia, „still counting”.
La muncă nu face mare lucru. Țțrrr, alo, țrr, alo, ce mâncăm azi.
Gluma noastră internă – Când mai întreabă ce să mai mănânce, să-i cântăm în cor „ciorbă de curcan”. Știm noi care-i treaba. Numai că nu ne-au ținut ficații.

Și cum stă el în colțișorul propriu de lângă stâlp, printre săgeți aruncate celor mai copți, își mai pune mintea și cu d-aștia abia ieșiți din scutece.
Mă rog, cu cei care încă respirau aerul libertății, vorba aia, că redacția de la tv era deja la pușcărie.
Așa deci, Marean profită de naivitatea ăstora mai mici și o face pe înțeleptul. Mai ales în probleme de dragoste. Doar avea experiență căcălău.
Așa se face că una dintre colegele mele se mai întâlnea cu unu’, cu altu’, numa’ că alegerea n-o făcuse pentru că… ceva le lipsea potențialilor.
Motiv pentru Marean să dea câteva sfaturi. La auzul lor, mie-mi venea să îmi pun niște doape de urechi, să nu aud că destinu’ mi-e atât de…neprielnic. Să mă și explic.
Iubitul nu trebuie să fie de-o seamă cu tine. Cu vreo 3-5-7 ani mai mare e bine, că la vârsta asta nu știe nimic, a zis Marean, cu ochii la tinerica mea colegă de 20.
Dacă e cu cu două zile mai mic, se pune? Adică, e drept că eu am auzit o dată-n tren, că cică nevasta trebuie să fie mai în vârstă, că ciorba se face doar cu morcovel tânăr, că ăla se pleoștește repede. Am băgat la cap, dar Marean ce face acum?! 
Iubitul nu trebuie să aibă brățări, lanțuri, inele.. Ce sunt alea?! Un bărbat trebuie să aibă doar un ceas, că e suficient, a continuat Marean cel burlac.
Ei, aici sunt de acord cu el. Mister Ț, remember? :))
Și iubitul nu trebuie să fie blond, că cică… nu-i bun la pat.
Uite că la punctul ăsta mi-a închis gura. 🙂
Iar, în final, iubitul trebuie să știe să scrie corect. Îi dai dictare și dacă nu scrie bine nu-i mai dai.
…dictare, probabil la asta se referea. Trebuie să recunosc că asta a fost gluma săptămânii în redacția noastră.
Mister Ț, ai trecut testul. :))) Chiar și Marean a confirmat.
 
Dragă fetelor, care mai puteți, băgați la cap și alegeți corect. O ști ceva Marean cel născut pe 30 noiembrie, supărat că nu îl cheamă Andrei, și care nu vede necesitatea unui act de căsătorie. Să-i urmez exemplu, oare?
Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

