ţâfnoasa

Covrigaru’ palid

In ţâfnoasa spune… on 08/01/2016 at 16:42

Am oroare de parcări, ziceam eu cu ceva timp în urmă. De vreun an tot îmi plac lateralele şi garările. Şi ce-am mai fugit de lateraleeee, maicăăă, şi Bolt mi-ar fi fost gelos.

Dar da, de vreun an mă chinui. Şi partea deloc nasoală e că-mi şi ies. Bine, recunosc, dacă-s pe vreo stradă cu sens unic şi aglomerată, nu mă chinui. Da’ orişicât. Şi eu mă minunez când bag maşina din prima. Şiii nu e vreo matahală sau, din contră, un smart. E decenţică, cât să-ncap în ea şi să mai şi respir. :))

Buuun.

Deunăzi-mi cotrobăiam prin memorie şi am dat de asta.

068

Mamă, ce fire albe mi-a scos când am văzut. Nu erau troiene de zăpadă pe locul de parcare, nu e vreun brontozaur pus într-o ceaşcă de cafea, să zici că da, băi nene, e normal, nu i-a mai încăput coada şi a dat pe afară.

Nu. Un matiz într-o parcare subterană. Aglomerată. Unde nu prea aveai loc să arunci un deşt’.

Vezi locul liber din stânga şoferului palid. Pac, o bagi. Mai câş, mai o a-ntâia, mai un marşalier, mai învârte de covrig, mai expulzează-ţi pasageru’, să-şi mai dea şi el cu părere din afară.

Şi o bagi. Maşina. Pe locul de parcare.

Opreşti luminile, opreşti motorul, îti iei geaca şi geanta şi dai să deschizi uşa. Hăiţ! Ţin’te bine, că mai mult de-un unghi de 26 de grade nu faci. Şi, după sărbători, îţi aminteşti că ai mai luat ceva proporţii. Ce faci?

Fie cauţi alt loc de parcare, amintindu-ţi că după ăla te-ai învârtit vreun sfert de oră, fie stai şi aştepţi să vină covrigaru’palid (n-aş băga mâna în foc că e pisi, că poate fi, bine merci, şi-un ghei), fie îţi sugi burta, îţi ţii respiraţia cinci minute şi te fofilezi uşor prin unghiul parcă şi mai mic. Nu-ţi permiţi să dai un picior portierei, că te gândeşti că mai mult suferă a ta…

Şi parcă nici n-ai vrea să te apropii şi mai mult de ălalalt de lângă tine, că de e şi el parcat cu faţă, n-are pe unde urca apoi. Ainştain. De-ar gândi mai mulţi aşaaa, ptiu, ce viaţă frumoasă am avea!

Şi nici să ridici ştergătoarele covrigarului palid în semn de protest nu poţi pentru că… a făcut-o altul înainte!

Matizu’ asta n-o fi având servodirecţia sau era ciung covrigaru’? O fi băgat-o pe partea ailaltă, adică spate. Vezi de ce nu m-am hazardat să zic că-i pisi?

Da, şi la plecarea mea, tot acolo era!

O fi fost constipat covrigaru’ ăsta palid de şi-a lăsat maşina…aşa! şi şi-a întârziat muuult plecarea. Mda. Mulţi covrigari fără de minte pe lumea asta…

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

