ţâfnoasa

Bună seara, doamnelor și domnilor

In Job, ţâfnoasa spune… on 06/12/2015 at 21:37

…și bine-ați venit.
Îmi mai spui o dată?
Bună seara, doamnelo…
Stai, stai, să înregistrez, ca să repet. O să repet mai bine așa.
Ding ding.
Bună seara, doamnelor și domnilor și bine ați venit!
Nuuu, stai, mai încet.
Buuuunăăăă searaaaa, doaaammneloooor șiiii dooooomnilooorrr șiiii biiineeee aaați veeeeniiiit
Ding ding. Ia să ascult.

Oh, nu se aude. Îmi mai spui încă o dată, te rog?
Sigur. Nu am de ales. Buuună seaaara, doooamnelooor și dooomniloooor și biiineee aaați veeniit!
Bona sera and… Ah, nuuu. Dar să vedem.
Aoleu, tot nu merge. Nu oi fi înregistrat?  

Oh, God, nuuu din nou. Mă simțeam penibil silabisând asta în holul de la Hilton. Deși, totodată, îl apreciam pe mister că voia să nu se facă de râs la concert, dar totuși să vorbească în română. Acolo, 5 cuvinte. Era impresionant. 😀
Şi stau, și aștept, și el tot butonează telefonul, până află că aparatul mai are și niște butoane laterale care, surpriză, se ocupau cu sunetul!
Ding ding, din nou, și m-aud în toată splendoarea în ditai holul hotelului. Superb. Sublim. Ce își poate dori un om festivalier?
Ah, ce tont sunt, am uitat că era pe mute.
N-are nimic, zic.
Şi după ce mă ascultă live de vreo 4 ori, plus încă de două ori înregistrată, începe – Bona sera, duuuamnelor și domnilor și bine ați venit! Este ca italiana. Ştiu italiana, mi-e uşor, dar e şi puţin complicat. Bona seara si bi.ne…

Bravo, îl complimentez. Confirm şi treaba cu italiana, deşi eu n-am habar de limba asta. Dar din auzite, parcă avea dreptate. :))

Dar el, nu fraier, nu nu. și își dă seamă că nu îi iese”și”-ul k-lumea.
Is a kind of tea, right?
Not really, but you can do it like Tea.
…și îi mai citesc o dată, și mă mai înregistrează. Şi îi urez succes la repetiţii și îi zic că ne vedem peste câteva ore.

Şi timpul trece, și toată lumea festivalieră care-mi iese în cale află că mister VA VORBI ÎN ROMÂNĂ!!! ȘI ARD DE NERĂBDARE SĂ ÎL AUD.
Ah, am omis să spun că i-am și scris discursul pe caietul ăla cu cântările? Wow, mâna mea, degetele mele de pianistă, au atins obiectul muncii unui dirijor!!! Cu creionul lui, uşooor, să nu fac pagube.
Deci. Bună seara, doamnelor și domnilor și bine ați venit. Şi acum în engleză. Asta era continuarea. Pentru că mai avea ceva de zis și era muuult prea complicat să o silabisească în română. Şi-a dat-o pe ce știa el.
„Tea acum an engleză”. Da, „an engleză” pentru că englezii…
Englezii nu fraieri, Da’ cam greu cu „iiiii”-urile, că ei nu se cacaie când tre’ să spună ceva.
A bâjbâit ceva de genu’ „in”, dar i-am zis că e ok și „in”, în loc de „în”, că tot aia e.
Booona sera, duamnelor și domnilor. (pauză, că româna e obositoare) Şi bine ați venit!
Le-a recitat cu un ochi pe foaie. Nu l-am prins live, că mă luasem cu alte treburi şi, recunosc, am uitat de discursul lui. Eram în backstage, emoţionată şi eu să nu se împiedice pe acolo, să nu îi stea papionul strâmb, să n-aibă pantalonii rupţi acolo unde, când mâncâ fasole ar fi necesară o aerisire…, dar am auzit că a spus bine. Şi-am primit și felicitările de rigoare, deși, deh, era meritul lui.
Simpatic omul. Singurul (pe care îl știu eu) care a mormăit ceva mai mult decât celebrul „mutumesc”. Hahahaha.
This man made my day! Laurence Cummings. But my whole festival was about someone else!

 

bvfsbdf

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

