ţâfnoasa

Prima seară-n Istanbul

In Trecut-am şi eu p-acolo on 01/08/2015 at 12:13

Am ieşit din hotel şi-am încercat să vedem pe unde suntem, pe unde ieşim la bulevardul ăla mare, ce avem prin zonă, eventual şi ce mâncăm. A fost prima seară pe care am prins-o acolo şi-am reţinut că:

  • Seara, toată lumea e la muncă. Toţi vând. Parfumuri (contrafăcute, cel mai sigur), jucării, kitschoşenii :P, mâncare (strigă după tine să te îndopi cu orice), apă (baxuri gigant de apă), negrii vând ceasuri. Găseşti fructe, mai ales pepeni oriunde;
  • Nu e frig. Nu tre’ să te-nfofoleşti, că leşini de cald;
  • Dacă te îmbraci cu pantaloni scurţi, da, atragi priviri. 😉 Pentru în 99,9% dintre cazuri vei fi singura persoană de pe stradă aşa despuiată;

  • Oricât de aglomerat va fi, nimeni nu te va călca pe picioare;
  • Se plăteşte-n lire;
  • Este un oraş curat, iar trotuarele-s mai drepte decât la noi;
  • Copii vezi la tot pasul;
  • Oooo să te plictiseşti de atâtea arăboaice pe care le vei vedea;
  • Apa e a naibii de ieftină.

Acum să vorbească şi pozele. 😀

DSC04896

Păsări de noapte. Nu şi de pradă. 😀

DSC04898

 

DSC04903

Dolmuş. Un taxi mai încăpător.

DSC04904

 

DSC04908

Poftiţi, luaţi de cumpăraţi. :))

DSC04910

În caz de nevoie, spitalul era aproape. 😀

DSC04913

 

DSC04914

Am văzut. Am pozat. Am râs. Şi nu eram singura.

DSC04915

 

DSC04916

 

DSC04919

 

DSC04921

 

DSC04927

Cred căăă…urmau ceva alegeri. Adică, da, mă aşteptam să văd mai multe steaguri decât afişe cu  mister.

DSC04929

 

DSC04931

 

DSC04933

 

DSC04937

Cam atâââât de mari sunt covoarele 😛

DSC04950

 

DSC04956

 

DSC04959

 

DSC04963

 

DSC04969

Parcare subterană. Nu ştiu dacă era aia de 30 de dolari.

DSC04974

 

DSC04977

 

DSC04985

Să ne ghiftuim, zic, da’ nu cu carne de miel, totuşi. 😀

DSC04991

 Pentru că nu poţi să mergi mereu cu maşina, mai ales dacă parcarea e la jumătatea distanţei dintre hotel şi moschee, zic. Nu mai bine iei transportul în comun? Ai de ales dintre jetoane şi card. 🙂

DSC04994

Fructe la tooot pasul. Eu am mâncat struguri. În august. 😀

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

