ţâfnoasa

Poveste de sâmbătă

In ţâfnoasa spune… on 12/07/2015 at 13:27

…abia fac ochi și-ncerc să îmi revin în fire, să nu mă mișc ca un robot, c-aud „au spart casa, au mâncat bomboane”.

M-am speriat.

…spart, casă, bomboane.

Când, unde, cine, cum, de ce? Cineva mi-a mâncat bomboanele? Cineva străin?! Când, pe care și de ce?! …înghețata e bine, la locul ei?

Mă liniștesc când aflu că, de fapt, nu era vorba despre bomboanele mele. Știi tu, prietenul unei prietene al cărui prieten e prieten cu Icsulică (să-i zicem Igreculică) dormea într-o noapte.

Igreculică, apartament cu trei sau patru camere, etajul 1, locatari – o pereche părinți și un copchil mic și una bucată socri. Avem datele problemei.

Ei, a doua zi au văzut că au rămas fără bomboane, pantofi sport, jucării, prostii d-astea. Cineva a intrat neinvitat, nepoftit, neagreat în casă. Pe unde? Eeei, aici e problema. Se bănuiește că pe geamul de la baie. Care geam probabil că e cât crăpătura ușii din filmele americane prin care se perindă câinii. Deci cum?!

Partea nicinuștiucumsăizic e că nimeni n-a simțit sau auzit ceva. Nici copchilu”, nici socrii, nimeni.

Am râs și încă râd, deși fac și eu parte din categoria „doarme dus”, de-i poate trece și Mocănița pe lângă timpan.

Dar cum să între cineva, cumva, pe geamul de la baie și să te păgubească la…dulciuri? :))

Pe vremea mea, copiii dormeau noaptea, iar acum aproape toată lumea ține la siluetă; parcă după ora 18 nu se mai mănâncă.

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

