ţâfnoasa

Metoda „accidentul”

In ţâfnoasa spune… on 23/06/2015 at 22:40

Am auzit acu’ nu prea mult timp o situațiune. Am început să râd apoi, mai ales că metoda asta e mai eșuată decât o balenă. Mai ales în comparație cu „accidentele” binecunoscute.

Păi, se făcea că cinevaaaa (și n-am fost eu, că încă n-am vârsta de mam’mare, poate doamna don’șoara Goe să fiu) era sunatăăăă, nu de curtoazie, doar așaaa, să dea niște bani din casă, că are prea mulți (contul e gol, muhaha).

Deci.

– Alo? Sunt Icsulescu, cu funcția de blablabla. Am sunat pentru că soțul nepoatei Igrechica a provocat un accident, o să fie arestat, trebuie să plătiți suma de 9.999,99 lei. E grav, o să fie, n-o să facă. Igrechica e gravidă, daca pierde sarcina?! Trebuie să plătiți, spune un bărbat.
– Vreau sa vorbesc cu Igrechica!

– Da, sigur, spune bărbatul.
…și i-o dă instant la telefon pe Igrechica, dovadă că i-a dus capul.
– Alo? O sa îl facă și-o să-l dreagă pe Zetulescu, bunico, și…, spune madam fata.
– Bunico?! De când îmi spui tu bunico?! (parcă mi-o și imaginez)
…și zdrang telefonul!

Norocoși sunt cei care au o mamaie, nu o bunică, mna…

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

