ţâfnoasa

Eurovision 2015

In Concurs, Eurovision on 23/05/2015 at 20:51

Voltaaaaaaaj reprezintă Rooomânia la Eurooooovisioooooooon!!!

Ieeeei, lumini şi umbre, artificii, ploaie de stele, blablabla.

Şi vin dinozaurii.

Aaaa, da’ nu e bine. Ce melodie e asta? Păi, cum să ne prezentăm cu aşa ceva? Başca e şi-n română. Păi, ce, noi mergem la Viena cu o melodie în română? Aaa, gata, ştiu cine va ocupa ultimul loc. Vaaaai, dar străinii nu înţeleg ce zic ăiaaa.. Cine o să ne voteze? Doar Moldova şi Spania, ca de obicei. Nu, nu e bine. Da’ vai, da’ cum?!

Vine Voltaj şi spune – bun, o să cântăm în engleză.

Reacţii: Nuuuu, melodia e superbă aşaaaaa. Nu o schimbaţi, că cum să faceţi aşa ceva, lăsaţi-o în engleză.

De după colţ, alţi cârcotaşi. Ei, cum? Da, schimbaţi-o. Poate aşa luăm penultimul loc.

Iese Voltaj din nou. Facem jumi juma.

…nici aşa nu-i bine. Mai bine staţi acasă.

Şi-au văzut băieţii de treabă, şoc şi groază, sunt la Viena, au trecut cu chiu, cu vai, sau nu, de semifinală, vedem ce urmează. Probabil sunt la curent cu cârcotelile astea, poate le vor comenta la întoarcere. Vom vedea.

Da’ eu zic aşa. Dacă vine şefu’ şi îţi spune că în iunie va mări 5 salarii şi tu ai 48 de colegi, nu speri şi tu până în ultimul moment  că vei fi printre ăia 5? Mincinooooooosule! …eu, da!

Deci, români până-n măduva oaselor. Păi, despicăm a 68-a despicătură a firului despicat în patru şi tot îi găsim cusur. Oricum o dăm, tot nu-i bine.

Eu, sinceră să fiu, m-am bucurat niţel că participă Voltaj la Eurovision, deşi la live Călin nu stă eeeextraordinar, da’ ceva-ceva îi iese (Între noi fie vorba, m-a impresionat în semifinală. Chiar a făcut-o!). Mai grav era că mă plictisisem maxim de melodia asta! :)) Partea bună a fost că din martie până acum am auzit-o mai rar. 😀 Era deja exportată, uraaaa şi la aeroport! 😀

Başca, n-am avut nicio problemă cu româna. D-aia scriu aici în română, şi nu-n engleză. Nu mă pronunţ asupra contracandidaţilor, am urmărit doar prima semifinală. Nu mi-a plăcut Albania, prea răgea din toţi rărunchii. Îl prefer pe Goia, sorry. Zic de ea că au părut instant postacii pe Facebook – #albania, #dracu’lacu’cumocheamăp-aia..

În fine, ce voiam să zic e că în ciuda comentariilor extrem, da’ extrem de răutăcioase, am căutat altele, ale străinilor, cu privire la melodia noastră. Da, şi străinii sunt niţel cârcotaşi, dar am văzut şi comentarii drăguţe, unii impresionaţi că ÎN SFÂÂÂRŞIIIIT mergem şi noi cu o melodie în română, melodie care ne reprezintă 100%, asta zic eu.

Pentru că la Eurovision ne trimitem un REPREZENTANT, iar ei au ales o melodie care, la dracu’, chiar transmite emoţie, şi ne reprezintă DIN PLIN. Pe NOI, românii, deşi eu nu-s copil cu părinţi plecaţi departe, dar contează MAJORITATEA. Şi cu siguranţă în ea se regăsesc şi alte naţii, poate nu neapărat europene, da’ poate aud şi africanii, filipinezii prin 2043 de melodia noastră şi află unde e România pe hartă.

Româna e o limbă a naibii de frumoasă, muzicală din pliiiin, de ce să nu profităm de asta? Da, recunosc că în engleză versurile sunt cam penibile, dar… mi-am adus aminte de comentariile românilor. Şi de Molitva. Eurovision 2007. Tanti aia îmbrăcată fix într-un costum negru cu pantalon a cântat despre molitva. Ulterior am aflat că înseamnă rugăciune. Zău de-am înţeles vreo boabă din ea. Nu ştiu cine a fost favorit în anul ăla, nu ştiu dacă ea era cotată pe primul loc, dar la dracu’ again, a câştigat o melodie din care NU AM ÎNŢELES NIMIC NIMICUŢA. Nu impresiona cu absolut nimic, dar iat-o câştigătoare. SIGUR a crezut în şansa ei, probabil şi în ‘ăl mare de sus. Şi, cu siguranţă, şi sârbii.

Noi de ce nu putem să ne europenizăm?

Pentru că…români şi atât? Pentru că NIMIC, dar ABSOLUT nimic nu ne nemulţumeşte şi, repet – noi despicăm a 68-a despicătură a firului despicat în patru şi tot îi găsim cusur?

Din păcate nu-s convinsă că vom fi mai mult de locul doi, dar sper la un loc onorabil, măcar în top zece. Şi asta pentru că o să cânt şi eu în faţa televizorului, mai mult decât am făcut-o în ultimii ani, că nu cred că eram prea lucidă când participa Holograf la concurs şi cânta în română. :))

Deci, baftă, Voltaj şi la mulţi ani, Călin!

P.S.: Îmi plac la nebunie coincidenţele astea. Cea mai bună melodie Voltaj ever e ca la 20 de ani. Ghici ce, #voltează20 pentru că…intră cu numărul 20 în concurs, iar Călin schimbă prefixul – patruzeeeeeeeci, 20×2, dacă nu te prinseşi! Cât de fain să fie?

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

