ţâfnoasa

Maimuţăreală

In Trecut-am şi eu p-acolo, ţâfnoasa spune… on 05/03/2015 at 19:22

Am ajuns acolo când erau admirate de alţii. M-am postat în faţa lor şi le-am admirat şi eu. Ceilalţi au plecat. M-am apropiat mai mult. Mi-am scuipat în sân când una dintre ele a făcut-o pe alpinista. M-a speriat.

…şi începem să ne scormonim prin genţi. Din cauza privirilor aţintite asupra noastră.

Uite, bobo! …şi începem a o desface din ambalaj.

Ia să vedem, o ia?

Haţ, mai încearcă.

Apropie-te mai mult!

Nu, nu, eu stau aşa, ca să se întindă ea.

Lalalalalalaaaa, uite bobo, prinde-o, hahaha, a înhăţat-o.

Dă-mi şi mie una, ia să vedem.

Şi vine subsemnata. Uite, uite, o vezi? …şi-i dădeam cu bobo pe la nas. În secunda doi, era în gura ei.

Mm…prea repede, nu-i frumos. Urâto!

Ei, vezi, ai ţinut-o prea aproape. Trebuia s-o ademeneşti mai mult. …dac-aş fi avut încă una..

Şi le mai admirăm niţel, uite aia ce fericită e, uite, ăsta cred că le cafteşte de mama focului, e cam bătrân el aşaaa, da’ uite c-ar mai vrea, da’ nu mai am, hai la Chişinău. 😀

Una, alpinistă, again, alta, jos, la picioarele mele. Păi, să fim la acelaşi nivel, zis. Şi stau şi eu pe vine. Bobo nu mai am, da’ în faţa lentilelor văd o frunză. O iau şi-i dau din nou cu ea pe la nas.

Mă ignora.

Fâl fâl, fâl fâl cu frunza într-una…

Până când…JAP!, îmi trăzneşte una peste mână. …miAU! …şi drepţi în faţa ei.

Ei, lasă, n-are nimic, te-ai jucat şi tu cu sor-ta, aud în spatele meu…

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

