ţâfnoasa

#dinpreamultăiubire

In ţâfnoasa spune… on 20/02/2015 at 12:19

Alo, răspund eu la telefon.

Hei, nu știu dacă am vorbit cu tine mai devreme. Despre inel…, zice vocea de bărbat.

Ăăăăă, stai olecuță.

Mă întorc înspre colege și le întreb care-i treaba cu inelu’, și-a pierdut cineva vreun inel?! …aproape că intrasem în panică. Nimeni nu știa nimic. Nada! …dar suna ciudat, așa că erau atente la reacția mea ulterioară.

Bun, care e treaba cu inelul?, îl întreb.

Păi…și-a pierdut prietena mea inelul zilele trecute…

Auci!, gândesc, cineva e bun de plată?!

…am înțeles că n-a fost găsit, dar i-am luat eu altul și voiam să îl aduc la voi și deseară când vin cu ea, voi să i-l dați și să spuneți că l-ați găsit, l-a pus altă colegă undeva bine și gata, i-l înapoiați. Se poate?!?!? Mă ajutați? …avea o valoare sentimentală foarte mare pentru ea!

Bineînțeles, te așteptăm.

În cinci minute vine fuga tipu’. Ajunge în faţa mea şi-mi întinde…o chestie.

Ăsta e inelu’, scoate el trei vorbe gâfâind. I-l daţi voi şi-i spuneţi că l-aţi găsit aseară, că l-a găsit o altă colegă şi-l pusese bine, ca să nu se piardă…

Şiiii veniţi amândoi deseară, da?, întreb eu, ca să fiu sigură că-l recunosc pe tip şi nu ajunge inelul la altcineva.

Da, da, întrebăm aici de inel. Nu e cine ştie ce, dar are valoare sentimentală foarte mare pentru ea…

Bine, ne vedem diseară, răspund eu zâmbind.

…se uită atent la locul în care punem inelul şi în secunda doi o ia la goană pe scări.

Peste 10 minute sună iar telefonul.

Alo??? Tot eu sunt, cu inelul. Va veni acum prietena mea să ia inelul, că nu mai venim deseară și are biroul aici, la două clădiri distanță. I-am spus că am vorbit cu voi, că l-ați găsit…

Nici n-apuc să găsesc inelul adus, că prietena coboară scările grăbită și se postează în fața mea.

Bună, am venit după inel, zice fata îmbujorată (de la frig, nu alta).

Aaaa, da, par surprinsă, uite-l aici! L-am găsit… Să ai grijă de el!

Inelul buclucaș? Un cui răsucit. Din argint.

Acum nu rămâne decât să-i urez baftă tipului, ca tipa să nu fi zgâriat inelul sau să-i fi făcut vreun semn pe care noul inel nu-l are. Că de s-o-ntâmplat aşaaaa… nu mai vede el mâncare caldă.

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

