ţâfnoasa

,

In ţâfnoasa spune… on 20/12/2014 at 00:03

20…21…22…23…24, aoleu, e timpul!

Încă vreo 4 nopţi şi vine! Iar eu n-am apucat să fac ce trebuia. Cu virgulele stau bine, deci.

Băi, Moşule…

Mnu, nu aşa.

Hei, pisi,

Nici.

 

Dragă Moşule,

Cuminte am fost? Eu zic că da, deşi cică-s puştoaică răsfăţată şi egoistă, aşa că te rog să nu asculţi străinii şi să-mi aduci… Mnu, prea ca la clasa a cincea.

Hei, Moşule, prinde asta!

10849901_618797868226521_344236078215110894_n

Profundă, este?

Să te văd acum! Pupici! (pentru coordonate exacte, vorbeşte cu spiriduşu’ ăla şmecher şi curios)

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

