ţâfnoasa

Somnoroase păsărele, pe la muncă se adună…

In ţâfnoasa spune… on 15/12/2014 at 20:30

ce zâmbăreață ești” mi se spunea acu’ o lună.

Aseară am avut de onorat o invitație la o petrecere. După ce vineri m-am trezit la 4 jumate, sâmbătă pe la 7 jumate, am avut reprize de somn aiurea-n…pat, duminică m-am trezit pe la 10… 😀 Aroganță, nu glumă. Apoi mi-am văzut de treabă, a se înțelege că n-am stat locului o clipă, mna, se apropie Crăciunul, facem cadouri, gen. :))

Deci. Mers, stat în picioare, mers, cărat, mers, urcat, mers, așteptat, mers…înțelegi schema.

No, buuun. Se face ora de start, hop, țop, sari în hainele de gală, ia sandale, nu lua sandale, înfofolește-te, ba nu, mai despoaie-te olecuță…blablabla.

În fine.. Ideea e că am plecat de acasă (târziu, evident) pe la 20.52 și m-am întors pe la..3. Bailandoooo, mangiareeeeee, cantareeee, oooo, ooo. :))

Mda. A se nota că la 3 jumate am tras pe dreapta, iar la 4.45 încă mă certam cu cucu care trăgea de mineeee, mvaaaai, da’ ce invidios… Pe la 5 fără 5 luam micu’ dejun, iar pe la 5 și 20 mă chioram pe drum să nu încurc benzile. Și crezi că la ora aia îmi mai ardea de tencuieli? Mă rog, poate intram în panică dacă-mi cădea tencuiala de acasă-n cap, dar cu fața n-am nimic. Așa că niciun strop de…nimic nimic! 100% natural, fără e-uri, fără conservanți.

Și cum ajung pe două cărări la destinație, abia deschid gura să miorlăi un „bună dimi și ‘neața”, da’ mă plâng de numa’ că mă clatin mai rău ca o salcie pe malul cine știe cărei bălți…

Și apoi aud: „mda vaaaai, nu se vede că n-ai dormit, arăți freș„. Hai, zi zău cu limba scoasă! De fapt, da, arăt ca o portocală stoarsă pentru freș. Da’ atât.

Sau. „Ești una dintre singurele persoane pe care le cunosc și sunt așa zâmbărețe dimineața„. Vino, Smiley, să mă vezi!, zic. De-ar fi zâmbetul așa molipsitor ca momentul căscatului, eeei, ce de fericire ar fi în jurul meu! Da’ până una alta gândește-te te că era ora 9 și ceva, pentru mine bătea undeva spre prânz, și tocmai păcătuisem cu o gură de cola, recunosc. Mă rog, nu-s așa credincioasă cum zic. :)) Iar ora aia de somn parcă mai rău mi-a făcut…

Și arăți bine chiar dacă n-ai dormit„. Bre, ăștia fac mișto de mine, zău.

Cu fața netencuită, ochii bulbucați ca un melc ce urcă vreo rampă, buzele nerujate și cu păru’ făcut moț coc in vârfu’ capului, da’ totuși aproape proaspăt pensată, arăt bine? Hmm.. zi zău cu limba scoasă din nou. Și murmură un ptiu ptiu, să nu mă deochi și să-mi dispară zâmbetu’. Azi olecuță cam fals, e adevărat.

…mă uit și eu în oglindă. Parcă-n zilele când uit de mine dormind arăt mai rău. Azi sunt cam decentă; nu tu ochi roșii, nu tu bale curse în colți’ gurii. Bașca pe la 12 puteam dansa un meneaito fără griji. Neașteptat, neașteptat. Ptiu, ptiu, să nu mă autodeochi. Ăsta o fi un semn să pierd mai des nopțile?

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

