ţâfnoasa

Snoopy

In Uncategorized on 25/08/2014 at 15:11

L-ați văzut cumva pe Snoopy
Câinele de care fug păduchii?

Sorry, altă rimă n-am avut.

Da’ chiar și așa te-ai prins, da? Păi au și păduchii reputația lor. Mai ales când dau de Snoopy într-o altă formă. Fără lesă, purtat oriunde, deloc murdărit pe lăbuțe.

Pentru că…

image

Snoopy nu e viu. Or avea și sandalele alea aerisire, da’ și Snoopy o fi avut (hăhăăă) un nas, pe vremea când era câine fidel. Acu’ e obligat să iasă pe stradă în combinația asta…

Băi, deci sorry again, dar nu m-am putut abține când am văzut imaginea asta. Un bărbat de vreo 50+ de ani, ca să nu zic 60, așa fancy îmbrăcat. Invidioasă nevoie mare, că eu n-am șosete d-astea. Nu? Hai, să-mi fie cu iertare că eu pe Snoopy de la mec l-am donat (fără găleți cu apă și gheață) ălora mai mici, pe vremuri.

Deci cum? Cum să ieși așa pe stradă? Cum să ratezi și să nu pozezi așa ceva?

Da, o spun p-aia dreaptă c-am o problemă cu șosetele. Șosete albe la încălțăminte neagră, șosete scurte la pantofi, șosete pân’ la genunchi și pantaloni scurți.

Le înțelegeam și p-astea cu Snoopy dacă era vreun copil sau vreun tip mai feșăn care nu era cu Sînă de mânâ, da’ punea accentul pe ce avea în picioare și…atât!

D’oh… Mare ți-e grădina, Doamne, iar unii s-au împiedicat de gard…

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

