ţâfnoasa

Louboutin

In ţâfnoasa spune… on 23/08/2014 at 15:58

Nu-s fană pantofi. Nu-s fană Louboutin. Nu-mi curg balele când văd vreo talpă roşie. Prefer sandalele din varii motive.

 Da’ când dau peste o poză de genul:

 10552519_268876926643698_6140358541779657068_n

…şi intervine o tipă zicând că mai bine se transforma în pantofi, că oricine salivează după Louboutini, că “nu contează cât de comozi sunt pantofii, trebuie să arăţi bine şi să înduri”, mi se zbârleşte părul!

Ptiu, întâmplarea face că înainte cu vreo două ore mi-am clătit ochii pe pagina de FB a unui magazin d-ăla de fiţe din Dorobanţi, să văd ce mai scot la mezat, ce reduceri mai au. Da, da, reduceri d-alea de la 12.000 la  6.500 lei… Ideea e că găseşti acolo haine, accesorii de la branduri pe care cu chiu cu vai le pronunţi, inclusiv mirobolanţii pantofi cu talpă roşie.

Buuuun. Treaba cu Louboutinii stă, din punctul meu de vedere, aşa:  avem un cizmar care s-o fi săturat să repare încălţămintea altora, aşa că s-o fi gândit să inventeze el roata, adică nişte pantofi cu o talpă roşie. Criză, isterie, vaiceminunăţiedepantofi, vreauşieu, iubiiamişimie.

Eu văd pantofii ăştia tare incomozi. Cu vârful ascuţit (mie-mi rup picioarele, na), cu un toc al dracu’ de subţire (şi deloc stabil – sau poate nu ştiu eu să merg pe ei) şi o înălţime de numa’ un pas mărit c-un centrimetru te trimite la Urgenţă, cu-o luxaţie de toată frumuseţea (am zis că mi-e frică de înălţime?).

Ce-o fi aşa sexy? Faptul că eşti femeie şi TREBUIE (musai, evident) să-i porţi? Stereotip, pam pam. Păi, cică tre’ s-arăţi bine. Da’ cu degetele storcite şi oasele-ndoite, crezi că o să reuşesc să mă simt bine, să arăt bine, fără să am un zâmbet tâmp pe faţă (în cel mai bun caz)?

Louboutin e, de fapt, un super brand, cu o super promovare, aplauze pentru ‘ăl de se ocupă de el. Sunt nişte pantofi creaţi pentru fashionistele alea care n-au ce face cu banii (de fapt, pentru ele nu-s chiar atât de scumpi) sau care îi primesc împrumut cado’ pentru o şedinţă foto la baza turnului Eiffel – acolo unde e asfaltat, nu-s pietricele – (evident că nu merg mai mult de 2 m cu ei).

Sunt nişte pantofi preferaţi de vedetele alea mari de la Hollywood care merg la temirice evenimente, coboară din limuzină, fac doi paşi pe covorul roşu, beau un cocktail juma’ de oră şi apoi se retrag în glorie.

Vorbesc strict despre pantofii cu toc, nu sneakerşi.

Deci nu. Nu-s pentru româncele noastre. Noi n-avem vedete d-alea de top care să-şi permită să-i cumpere, n-avem evenimente d-alea glamour la care să-i etaleze. Ah, da, parcă mi-a sărit în ochi la o nuntă o talpă roşie în ritm de sârbă. Bineînţeles, talpă roşie tocită…

Noi avem doar drumuri cu denivelări (ah, ce palpitant e să-ţi rămână tocul înfipt între rosturile dalelor de pe trotuar) şi Turcia aproape. 😛

Aşa cum vrabia mălai visează, şi eu vreau să văd o tipă care străbate jumătate de Bucureşti încălţată cu fantasticii pantofi, care arată bine traversând linia de tramvai la care se lucrează, alergând după metrou sau urcând cinci etaje pe scări, că nu merge liftul, care nu înjură printre dinţi, arată ca fiind scoasă din cutie şi rămând încălţată cu ei în orice situaţie! Promit că îi dăruiesc un costum de SuperWoman. Da’ să fie pantofii ăia reali. 😛

Altfel, iubiiiiii, ia-mi şi mie pantofii d-aia cu talpă roşie cum are Victoria Beckham (i-a purtat la cumpărături), că vreau şi eu să fiu feşăn şi salariul meu de 800 de lei şi-o cola nu-mi permite. Şi ea uită că madam Victoria nu pleacă de la cumpărături cu sacoşele pline de conserve şi bulioane, are maşină, şofer, whatever.

Şi uite cum iubitul ei îşi ia zborul până-n Turkey să-i ia mândrei talpa roşie până-şi primeşte şi el papucii că li s-a dus culoarea şi-a păcălit-o. Ce oameni, Doamne, ce oameni…

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

