ţâfnoasa

Pensionarii din România

In ţâfnoasa spune… on 19/08/2014 at 11:59

Cică pensionarii din Iași s-ar putea să-și ia adio de la plimbările gratuite cu autobuzele dimineața și seara, că așa vrea Consiliul Local.

Eeei, păi parcă n-aș zice că-i o idee rea. Doar că asta cu gratuitatea e ca și când n-ar exista. Păi, de la o vârstă deja ești senil. Ce, tu știi că poți să mergi gratuit fix când…vrei. Acu’ vrei să rețin că dimineața și seara tre’ să plătesc? Na, belea! Ce poate să-mi facă mie? :p

Mdeci. E foarte palpitant să te plimbi dimineața, la prima oră, printre ăia mici, agitați și întârziați, să le pui bețe-n roate stând în ușă, nefăcându-le loc să coboare și înjurându-i. 😀

E și mai interesant să stai pe locul de la margine și să nu te dai la o parte când vrea tânăra să stea pe ăla liber de la geam. Doar o ții bine de geanta, când încearcă să se suie și să-și facă loc, să nu-ți dea una peste bot „din greșeală” (că sacoșele nu mai contează), dar dacă ți-ar cădea în poală de la plecarea troleului din stație parcă nu ți-ar părea rău. D’oh. 

E impresionant să-ți arunci sacoșile cât colo, să-ți ștergi sudoarea de pe frunte, să pufăi mai ceva ca mocănița din Vişeu de atâta căldură și să-ți belești ochii după vreun loc liber, da’ s-arunci săgeți otrăvitoare din privire când unu’ tânăr stă liniștit pe scaun.

Băăăai, tu ai experiență de mers, de stat, de așteptat la cozi, ce naiba. Eu plătesc abonament și-s leșinată de căldură și toată cele. Plus că eu cobor la capăt, nu la a treia. Ce, ne jucăm de-a bambilicii?

Dimineața, la prânz și seara. În tramvai, troleu, autobuz. La metrou…mai rar. La supermarket, minimarket, hypermarket. În parc, la piață, pe stradă, în stație, la trecerea de pietoni. În centru, la periferie, la biserică, poate și la mall. Ce dracu’ căutați peste tot?

Păi, avem așa. Mergem la piață să luăm mâncare.

Băi, sunteți cu capul? Zilnic vă luați roșii? O roșie pe zi că-i mai ieftin? S-o crezi tu. Dar chiar și așa…nu cumva vă duceți atât de devreme, de nici vânzătorii n-ajung la tarabe înaintea voastră?

Tigăi? Ce faceți, fraților, cu atâtea? Tigaia și oul, zilnic? E de unică folosință? E mai ieftină decât detergentul? Ce, Doamne iartă-mă?… 

Aaaah, s-o mai zic p-aia cu votul? De mă simt ca Adriana Iliescu în sala de nașteri… Printre atâtea fosile mă nimeresc și eu. De se-nchină și ăia din secții când mă văd. :))

Da, da, ştiu că poate o să ajung şi eu aşa, dar până atunci ce mă reţine să mă revolt (exceptând lipsa timpului, că mi-a luat vreo săptămână să mă adun)? 😛

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

