ţâfnoasa

Palatul Bruckenthal

In Trecut-am şi eu p-acolo on 25/07/2014 at 18:32

Dat-am licenţa? Da. Luat-am licenţa? Păi…da. Atunci, hai! Pe cai putere! Încotro? Unde vedem cu ochii. Şi pentru că mi se pusese pata pe Sibiu, am făcut un ocol, că ne-am amintit nooooi…căăăă parcă odatăăă, nu demuuuult, am trecut pe lângă un indicator de palate. Da’ cum se numea? …ăăă.. păăăăi, bună întrebare.

A, stai, cum îi zice muzeului de la Sibiu? Nu, nu Astra. Ălalalt. Bruckenthal. Atunci Palatu’ Bruckenthal să fie. Şi-am purces. A3, serptentine, că am luat-o pe Braşov, înspre Făgăraş, stop pe verde, ia amendă, domne dragă, dacă n-ai nimic verde pe tine, doar roşu…0Trecut-am de Mândra, trecut-am de multe, inclusiv un indicator deeee “…ceva cu Bruckenthal”. Google Maps în ajutor. Nu aici, mai încolo. Da’ era indicator acolo. Pffff, să vezi dacă nu trebuia să facem acolo stângaaaaa. Nu, nu acolo, după Trans…ceva.

Ia să vezi ce-mi face fii-mea, mă pune să merg pe Transăla de mă fac roşuverdegalbenşioleacăalbastru de frică şi de, şi de.

Buuun. Trecut-am de stânga cu Transceva şi-am dat de alte indicatoare cu Bruckenthal. Stânga, stânga, apoi dreapta, şi-am intrat în curtea palatului. Pam pam. Există parcare. În curte. În curtea palatului. Uau!

Şi-apoi le-am dat liber ochelarilor care văd orice, am apăsat butonul “do it”, şi-a ieşit asta:

01

1

2

3Atelier de…ceva 😀

4Asta deja-mi aducea aminte niţel de Schonbrunn. Parcă văzusem ceva legat de Austria pe acolo… Hmm..

5Iarba verde de pe lângă acasă…

6

7

8Peru de Avrig.9De nunţi nu cred că duc lipsă ăştia de la palat, iar eu am rămas cu o aşa impresie de “3 la zece mii”… Din cauza corturilor, evident. 😀

10

11

12

13

14Şi că tot ziceam de nunţi… Poate unii vor să tragă un pui de somn. Unii…na, câţi pot încăpea în fosta oranjerie cu şase camere. 😛

15Mda, deci pentru ăştia înfometaţi, există şi-un loc de luat masa. Varietăţi ioc, da’ de foame… Parcă orice-i mai bun decât pietrele de pe alei :))

Bine de reţinut!

– împrejurimile nu-s grandioase. Schonbrunnu’ e mai bun, dacă vorbim de chestii austriece.

– dacă vrei să ieşi la iarbă, încearcă Mogoşoaia. E mai aproape, iar iarba e mai verde. E drept că s-ar putea să nu fie aşa pustiu ca aici, dar na…

– ai toate şansele să dai nas în nas cu vreo mireasă. Eu am dat doar cu unii de la sunet :))

– mâncare… cam ioc 😀

– nu se plăteşte intrare. Corturile or fi fost cumpărate de vreun om de afaceri, că dacă exista vreo taxă, ceva, poate clădirile alea din curte nu erau în paragină… Mă rog, alea mai din fund, cum am intrat eu 😀

– înăuntru e tare tare mişto. Prin zona fostei oranjerii, adică. Tare, tare.

– preţuri pentru cazare n-au. Adică nu “la recepţie”. Şi nici cărţi de vizită. Se caută ei prin toate buzunarele, dar puţin probabil să găsească pe undeva… Sunt băgate bine.. Cică e mai bine să dai un telefon. Dacă…“aifon”. 😛

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

