ţâfnoasa

Am fost la Comana

In Trecut-am şi eu p-acolo on 31/03/2014 at 17:00

Ora trei a devenit ora patru, iar leneveala mea de duminică s-a tradus într-o plimbare la Comana. La vreo 40 de km de Bucureşti. Despre drum…eheee. Varză! Acu’ eu am mers pe centura capitalei că mi-era mai la-ndemână, deci nu prea ştiu dacă mai există şi alt drum. Cu siguranţă, da, dar centura e … e fără cuvinte. Gravidelor, nu mergeţi la Comana că s-ar putea să naşteţi ori prematur, ori pe câmp…

Pe scurt: dacă vă încumetaţi să faceţi o plimbare până acolo şi daţi de-un drum drept, ca-n palmă, mai lung de 5 km, aţi greşit ruta! Clar! :))

Picture 0010

Să presupunem că vă luaţi inima-n dinţi şi pedalele sub tălpi; vreţi să mergeţi la baltă – locuri de parcare găsiţi, la fel şi biciclişti.

Da’ să nu faceţi drumu’ de pomană până acolo; îmbrăcaţi-va adecvat, adică sport. Eu mi-am luat ţeapă de data asta. 😀 Aşa că de tiroliană, căţărări, canoe, n-a prea fost vorba. 😀

Astea fiind zise, aruncaţi un ochi sau doi pe poze.

DSC044570

Pe tipu’ asta l-au ţinut balamalele să ajungă în capăt. Fericitul!

DSC044510

 

Picture 0070

Poza asta mă amuză tare! 😀

Picture 0080

Şi acu-mi dau seama că picii ăştia sunt mai curajoşi decât ăia de pe vremea mea. Hai, să ridice două degete curajosu’ care-ar face asta! 😉

Picture 0100

Eu am rămas doar la stadiul citirii panoului şi pozatului lacătelor. Ar fi trebuit să ştiu de acu’ vreo doi ani de “amintirea” asta. Să mai zic că habar n-am de unde se cumpărau lacătele? Na, mă gândesc că nu umbli cu vreunu’ prin geantă în speranţa că poate găseşti vreun pod de genu’ ăsta la orice pas. 😛

Picture 0090

 

DSC044400

Ei, da’ nici nu erau prea multe lacăte prinse pe acolo. Reticenţa asta, domne…

Picture 0140

Parc-am zis ceva de biciclişti, nu? S-ar putea să fi fost şi vreun bike fest, ceva, prin zonă. 🙂

DSC044070

 

Pe sistemul “hai, încercăm şi noi?”. “Nu! Ori în deltă, ori nicăieri!”. Şi asta cu delta e-o altă poveste… 😀

Picture 0130

 

DSC044500

 

DSC044490

Tir cu arcuuuuul.

DSC044440

“N-ai voie să le dai de mâncare”, zice ţâfnoasa…

O tipă cu copilu’ se apropie de cai cuuuu ceva în mână.

“Ups, auzi… da, scrie că n-ai voie să le dai… Da’ noi n-am venit din partea cealaltă să le dăm ceva. Hai să mergem”.

Nu era ca şi când vorbeam cu ei despre ce scria acolo. Dar mă bucur că au aruncat un ochi pe regulament înainte să se joace puţin caii cu ei. 😀

DSC044330

Asta cred că era plaja pe care o văzusem pe-o hartă din zonă. Se pare că unii au luat-o în serios. :))

DSC044320

Pare mai simplu să construim câteva case decât să reparăm un drum. 🙂 Ori ăştia nu părăsesc incinta, ori… nu ştiu ce să zic! 😀

DSC044280

 

DSC044220

Ne odihnim sau ne bălăcim?

DSC044190

 

DSC044180

Amatori de peşte, săriţi aici! Cu undiţa, evident. 🙂

DSC044170

 

DSC044140

 

DSC044080

 

Picture 0020

Informaţii utile. A se ignora greşelile de tipul “trase-ele”, “persoanele sunt ruga-te”…

P.S.: Alecsey, mulţumesc pentru sugestie! 🙂

  1. […] lei întors dacă nu vrei să rămâi pe acolo. Apoi şoc! Da, bine, drumul înspre Veliko a fost tot ăla cu Jilava, dar până la jumătatea Dunării a fost tot cam la fel de prost. Cum a scris sus, pe pod, […]

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

