ţâfnoasa

El, ea şi un…cal

In ţâfnoasa spune… on 26/03/2014 at 06:19

În lipsa mea s-a cam întâmplat ceva. Deşi nu-s abonată Cosmote, ba am bani de dat la Orange, se pare că ăştia portocalii sunt mai puturoşi – ciuciu reclame.

Tocmai d-aia, zău de nu m-a înnebunit Cosmote-ul. Parcă nici Ghiţă nu era stresant… Poate pentru că-mi place brânza?

Da’ de vreo două săptămâni îmi vine să plec pe Marte. Noroc că maşina n-are aripi că altfel…

În fine. Da’ cum stau eu frumuşel pe canapea şi visez la cai verzi pe pereţi că, deh, de la o vârstăăă… văd o chestie roz cu gura căscată şi c-un ham un băieţel în mână. Mm…caii mei şi boii tăi. Sau invers? Care pe care? La mine acasă? Aproape; la tv-ul de acasă.

Şi zbang. Stai! E Smiley, tâgâdâm tâgâdâm, cu păru’ fâl-fâl (era înainte să se tundă), preocupat cu gura ta sau a ei? cu gura până la urechi. Care, după ce-şi face un selfie, începe să grăiască.

…înainte s-o cunosc pe Irina blablabla”.

Măi, şi uite că dincolo de cuvintele lui despre caii pensionari, grajduri şi Irina se înţelege alt tip de… călărie. De fapt, doar una e Irina şi… dacă ne place, ehe, strigăm “dă-o tare” că facem totul natural, c-am înlocuit placa; acum avem cai. Mvai. Să depăşim momentul.

Aşadar.

Dragi abonaţi Cosmote, spuneţi-mi ce experienţe noi aţi avut de când “aţi cunoscut-o pe Irina”, adică de când v-aţi luat cartele verzi… 😀 Aşa zice un nene in reclamă, iar eu sunt curioasă. Că m-a-nnebunit madam Irina monsieur Smiley!

1798703_777685975599404_1966662992_n

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

