ţâfnoasa

Dragă Abbate,

In De la mine pentru… on 25/03/2014 at 06:35

Să fie vreo patru ani de când ne-am împrietenit. Eu cu tine, că tu cu mine…

Uite, nu a mai contat că renunţ la salonul la care ajung în cel mult cinci minute, ş-am ales să merg vreo 3 staţii de tramvai şi încă vreo 12 cu autobuzul. Sau vreo opt cu metroul, cel puţin, până să-ţi trec pragul. Nu m-a forţat nimeni, dar mi-a plăcut de tine.

Şi ne-am iubit aşa mult cam până anul trecut. Zic şi eu o dată recentă, deşi poate m-ai mai supărat până atunci.

Am înţeles că nu pot să vin, să-ţi bat la uşă, şi tu să-mi faci ce vreau eu; am nevoie de programare. Minunat. Dar mi-ar fi plăcut dacă n-ai mai face figuri şi la programări. Uite, d-aia am venit la tine; dacă eşti din Dorobanţi, zbang!, eşti de fiţe. Ba din contră. Ba din contră tu. Că vis-à-vis e locul ăla în care merge cel puţin o vedetă şi care m-a uşurat de bani pentru un tuuuuns de-am crezut că n-aud bine. Dar am plătit şi am fost multumită. Foarte.

Şi totuşi am dat de tine; salon mişto, cu preţuri decente – cine-şi mai cumpără ojă Opi de la Douglas când tu ai preţul la jumate? ă? –, personal probabil mişto – nu-i cunosc pe toţi şi nu vreau să-i bag în aceeaşi oală. 😛

Ce poţi să-ţi doreşti mai mult?, nu-i aşa?

Păi mi-aş cam dori să te ţii bine de programări. Că d-aia se răţoieşte madam frizeriţa când întârzii cinci minute. Nu? Chiar dacă s-a-ntâmplat o singură dată că…aşa s-a-ntâmplat, deşi cu vreo juma’ de an înainte chiar ea m-a întârziat frumuşel vreo oră. Dacă ştiam, nu mai făceam programarea cu noaptea-n cap sau…dacă era alt context nu făceam ca toate arătările.

Acu’… popa când e tocmit să scalde pruncu-n apă, îl bagă la oră fixă, că naşi s-or găsi şi pe stradă. Da’ am promis ceva şi e musai să respect promisiunea. Ce zici, încerci şi tu acelaşi lucru?

Apoi… fir-ar să fie! Tu când faci vreo comandă telefonică pentru cineştieceproduse şi sună ocupat O ORĂ, cum te manifeşti?…

Mai ceva ca toate arătările de care ziceam mai sus? Iată-mă. Săptămâna trecută am încercat timp de-o oră să fac o programare şi am rămas cu vrutu’ cam mult timp’. Şi nu, nu mi-am mișcat fundul până la tine. N-am vrut. Aşa cum nici tu nu răspunzi la mesajele feisbuciste, nici eu nu fac drumuri…doar să-mi fac o programare. Mai citeam situaţii de genul ăsta pe website-ul vechi, dar râdeam de ăia că nu ştiu să sune. Ei… râdeti şi voi de mine. Vă dau voie.

Înţeleg că v-aţi mutat de-un an, că vă merge bine, dar hai să nu ne fugă respectul faţă de clienţi şi să folosim contul de Facebook când avem probleme cu centrala telefonică. Sau e vorba de cheful recepţionerelor şi când n-au chef de vorbă, nici n-așează receptorul bine-n furcă?

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

