ţâfnoasa

IKEA – Să vezi şi să nu crezi

In ţâfnoasa spune… on 21/03/2014 at 06:30

Iubesc reducerile din capitală. Sau din ţară. Pe cele de pe lângă ţară nu le iubesc patronii români. Şi nici eu pe ei.

Măi, şi am văzut de-a lungul timpului câteva poze care circulau pe internet cu nişte reduceri la banane de tot râsul de 0,01 lei sau la hârtie igienică o reducere genială de + 1 leu. Nu te-ai prins? Păi, de fapt, înainte ea costa doi lei, iar la reducere era vreo trei lei.

Şi nu credeam! Le vedeam şi nu le credeam că eu nu le văzusem niciodată “pe bune”.

Pe cuvântul meu de nepionieră de nu aveam lentilele curate lună şi ochii întotdeauna deschişi când mergeam la supermarket. Da, da, la supermarket că la piaţă n-am văzut nici online, nici offline vreo păcăleală d-asta.

Şi totuşi… prostul nu e prost destul până nu e şi fudul.

N-am fost eu aia fraieră că n-aveam nevoie de produsul cu preţ redus. Dar în aşteptarea companionilor m-am uitat la etichetă. Şi ceva nu se pupa. Ochii mei, cât cepele.

Am văzut asta.

WP_20140316_0020

Ia, trezeşte-te! Freacă-te la ochi. Ce vezi? O reducere? Pune-ţi şi tu ochelarii acum. Tot reducere vezi? Mmm..ia cârpa şi şterge-ţi lentilele. Ei, cum stă treaba acum? Acum vezi ce văd şi eu? Adică, la prima vedere, un preţ de 9,99 redus la 7,99.

Corect?

Buuun.

Ei, uite că dioptriile mele-mi permit să văd un 7 deghizat. Ei, ce zici, şi ţie-ţi pare la fel? Care? Păi nouăle ăla de la preţul vechi. Aha! Te-ai prins, da?

Mdeci io-nţeleg c-avem aşa: un preţ de 7,99 lei „mărit” cu vreo doi lei care să permită apariţia cu surle, dar fără trâmbiţe, minunii de preţ redusă, adică tot de 7,99 lei.

Matematica e logică, da? 7,99 e egal cu 7,99. Da’ tertipurile astea… Trăiască IKEA! Jag älskar dig. NOT!

Voi credeţi în reduceri? Aţi păţit-o cu d-astea? Povestiţi-mi situaţii asemănătoare când aţi cam fost prostiţi pe faţă! 😀

  1. Foarte tare pozaaaa! Daca nu-mi ziceai nu ma prindeam :))

    Eu am vrut sa cumpar un pulover de la Kenevelo prin toamna. Mi-a placut, dar am boala pe Kenvelo ca firma si am zis ca pana nu-l baga mai ieftin eu nu-l iau. Iar la ei reducerile sunt doar prin vitrine. Pretul era 69,99 lei cand a aparut puloverul. A venit Craciunul, reducere 30%. Pretul era 69,99. Au trecut Craciunul si sarbatorile, reduceri de sfarsit de sezon, -50%. Pretul era 59,99. Reduceri finale -70%. Pretul era 59,99….

    Intre timp mi-am luat din alta parte, bineinteles.

  2. […] când mergem la Ikea şi ne gândim cum să ne mobilăm casa, de obicei, astea mici cu unghii şi gene false iau în […]

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

