ţâfnoasa

…şi nu vezi ce greu ne găsim un job?(1)

In Din subteran adunate on 19/03/2014 at 07:00

Din metrou adunată – discuţie auzită întâmplător. 😀

“…sunt înscrisă şi pe igiobs şi am primit o ofertă. Piar la un club”, ridică din sprâncene şi scoate sunetele elefănţeşti.

„Şi, ce să vezi? Mă uit şi văd… 5 ani experienţă” (!!!) “De unde DRACU’ (l-a spus atât, dar atât de apăsat de nu l-am uitat nici până azi) să am atâta experienţă?”

„…mai e o tipă, are un blog. E din Cluj. E feşănistă, d-asta. Şi lucrează ca piar la un club de noapte. Şi are un prieten super bogat, e herstilist… I-a făcut părul Drăguşancei la nuntă”.

Blablabla.

No buuun.

Dragă fată,

Fii tristă! Eşti disperată. Eşti disperată că n-ai job şi spui obsesiv că eşti la “co-municare şi re-laţii publice”. Deci SNSPA, clar. Am mai scris care-i treaba cu piariştii de la SNSPA.

Şiiiii… crezi că eşti singura disperată? Sunt alte sute de mii, cel puţin, de persoane la fel de disperate (sau poate chiar mai disperate) decât tine care nu îşi flutură părul prin metrou şi nu vorbesc cu năduf despre ţara asta.

Nu, nu vorbea singură, nici la telefon, ci un tip urâţel cam foc, dar cu o voce d-aia de bărbat adevărat. :))

Pentru că dacă vorbeşti TAAARE în vagon despre acest fapt, nu vine nimeni lângă bara de care nu te ţii să te ia la birou.

Altfel, spuneai că ai primit o ofertă. Nu, nu am auzit aiurea. Păi eu înţeleg că dacă ai primit o ofertă, cineva ţi-a trimis-o special, adică are nevoie de tine, eşti omul potrivit probabil la locul potrivit. Doar tre’ să scrii/ataşezi un CV acolo. Nu? Deci ori minţi, ori stai prost la capitolul relatare. Pampam. Varză.

Aşaaa. Drăguşanca. Ohooo, subiect sensibil dacă mă uit mai atent la tine. Plus că vorbeai cu un patos de Drăguşancaaaaa, dar te cam dădeai de gol. De ce nu-s eu în locul ei??? Pentru că… d-aia.

Pentru că eşti la “co-municare şi re-laţii publice”. Şi ea nu. Sîc.

…va urma. Din păcate.

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

