ţâfnoasa

Pe locuri, fiţi gata, start leapşaaaaaaaaaa!

In Leapşa on 15/03/2014 at 17:57

– Du-o!
– N-o duc!
– De ce?
– E-o prostie. N-o duc și basta.
– Mbine. Și o înfașcă din fața mea și-ajunge pe masa juriului.
….
Hihihi și hahaha.

poza (2)0

….
– …și acum, locul întâi. Ne-a fost foarte greu să alegem așa că… Avem doi câștigători!

Pampam!

Da, extremele participante au fost și câștigătoare. Una dintr-a șaptea și unu’ dintr-a doișpea. Ioi. Și…ghici ce! Premiul a trebuit să-l împărțim. Zic de bani, că diplome au fost suficiente pentru toată lumea. :))

Așa că prin 2005 am câștigat primii mei bani. 50 de lei, practic, dintr-o poezie. Ce mai, PFA din pruncie. :))

Nici nu-mi mai amintesc exact ce-am făcut cu banii respectivi (poate m-a mai sponsorizat mama și mi-am cumpărat ceva…), dar știu sigur că eram mândră. Mai mult de locul 1 și de diplomă decât de sumă. Mulțumesc, Cristina! 😀 De diplomă zic pen’că al meu coleg de bancă voia să mi-o șutească. Ghici din ce etnie făcea parte. 😀 În glumă, bineînțeles, că era și el mândru de a sa colegă deșteaptă. Ptiu, să n-o deoache.

Mdeci, să recapitulăm. Dintr-o joacă, nu exagerez spunând asta, am adus primii bani acasă făcuți din muncă proprie, alții decât banii de sorcovă dați de tataie. Tot ca o joacă vreau să continue si treaba asta, așa că dau leapșa mai departe Anei, Roxanei, Mădălinei, Cameliei, lui Alex și oricui altcuiva şi-o doreşte. 😀

Daţi raportul; când şi cum ați câstigat primii bani? Ce ați făcut cu ei? 😛

  1. […] been tagged by țâfnoasa to write an article about the first money I’ve earned and on what I spent […]

  2. Oh, nu prea le am cu lepşele..

    Primii bani? Probabil umblând cu „Pluguşorul”.

    Anul chiar că nu-l ştiu. Dar sunt convins că banii i-am dat pe petarde. 🙂

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

