ţâfnoasa

Dragă Alice,

In De la mine pentru… on 04/03/2014 at 08:23

A trecut şi Valentine’s Day, a trecut şi Dragobete, deci las deoparte declaraţiile de dragoste. A trecut şi 1 martie, dar vine ziua de opt. Dar, din păcate, n-am vorbe de bine despre tine. 😦

Uite, datorită ţie, totuşi, am renunţat la Maria. Plus că drumul era prea lung. Şi, într-o oarecare măsură, ai reuşit să mă faci să-mi plouă-n gură când am dat cu ochii de Fantezie.

Iar senzaţia de leşin pe care mi-o dă Jamaica… aiaiaaaaai. Partea bună e că-mi place toată “leşinătura” asta. Şi nu renunţ la ea! Ah, iar de când au apărut rotofeiele dulci, nu plec fără vreuna.

DSC041650

Dar acu’ vine problema. Pân’ s-ajung să le comand, ehee, drum lung.

Duminică am coborât din maşină şi pân’ s-ajung la uşă, hop, se-ndreaptă un nene înspre mine. Fug, la figurat, şi intru în cofetărie. Nici nu mă dezmeticesc bine de finalul cozii, şi joc stânga-dreapta, că sare pe mine să îi dau un leu. Mă mut oleacă mai încolo. Evident, sare pe alţii. Toată lumea liniştită.

Hellooo, un cerşetor e în sufletul tăăăău. Simţi? Mirosul, respiraţia, greutatea?

Nuuuu, cum să simtă… Dumnezeule, nimeni, dar NIMENI nu se sesizează? Frate, eşti într-o cofetărie. Mâncare, frişcă, ciocolată, alune, etc. Și câte-un puricel ca “cireaşa de pe…tort”.

Şi totuşi este a doua oară când întâmpin aceeaşi problemă. A doua oară când le fac observaţie tipelor de acum. Şi a doua oară când iese una din spatele tejghelei şi le spune ălora să iasă.

Nu este prima oară când stau la coadă 30 de minute ca să cumpăr…o prăjitură.

Deci, Alice, dragă, de clienţi nu duci lipsă. Nici de cerşetori în faţa cofetăriei. Dar de aici până să se ţină după tine un cerşetor ÎN INTERIORUL COFETĂRIEI, voiam să cred că e cale lungă. Dar se pare că o cale mai lungă e până la angajarea unui paznic. 😦 Dacă se cumpără zilnic câte o Jamaica, salariul lui este asigurat. Şi ar avea şi o bilă albă din partea mea. E greu?

Of, să vedem cu ce declaraţii de amour ori ba o să vin la anu’ pe vremea asta.

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

