ţâfnoasa

Eurovision 2014

In Eurovision on 01/03/2014 at 22:05

Pampam. Eurovision 2014. Să începem în forţă.

Operatorul de imagine de la începutul transmisiei nu a fost prea inspirat. Poate s-a uitat la “Românii au talent” şi a vrut să exerseze cu umbrele… dar prea le lua feţele invitaţilor cu propria umbră.

Ca să nu mai spun că reporterul de la De-ale lui Mitică eram îmbrăcat cam de stradă, nu de operă, teatru sau ce doamne iartă-mă era acolo. Şi da, cum zisese şi un invitat, geacă îi era cam mică. TVR taie. Și taie, şi taie, şi taie.

Eeeh, totul până la Nicolle Stănese ai cărei sâni voiau să explodezeee din acea rochie. Da, nu foloseşte sutien pentru că… rochia îi e prea mică? Siiigur!

Mă rog, a fost un mic balamuc cu grila de primăvară şi Eurovisionul pentru că răsăreau nişte feţe înainte de apariţia concurenţilor de nu ştiai de unde vin, că unde se duc ştiam deja…

Dar să nu uităm de concurenţi.

Imagine

Paula şi Ovi

Mmm, pe Ovi se pare că îl ţine vocea. Eram sceptică la început. 😀 Paula ok, dar melodia merita mai mult decât o fâţâială pe scenă. Şi nu sunt sigură (pentru că nu-s vreo fashionistă, dăăă!) că sandalele romane dădeau prea bine cu rochia respectivă. Dar cine-s eu să dau ora exactă pe scena Eurovisionului? :))

Bere Gratis

Serios, n-am văzut berea. 😦 Sunt subiectivă şi consider că o melodie cântată în limba română nu va avea succes. 😦 Nununu. Iar tipa neagră care se ţine de mână cu Miţă mai bine rămânea în spate. 😀

The Dada

Puţin joc de scenă, puţină română, oleacă engleză… Nu m-au impresionat. Şi zău dacă mi-au atras atenţia. Dar trebuie să le dăm credit şi celor care încă nu-s cunoscuţi, nu? 🙂

The Zuralia Orchestra

Mă uitam pe Facebook şi am văzut o “întrebare pertinentă”, vorba altui telespectator. Deci “ăştia cum au trecut de preselecţie?”. Bună întrebare, aşa-i? Mda… Aducem un saxofon, nimic de rău, dar chiloţii în care s-a afişat solista făceau parte din categoria “aşa nu”. Adică… nu cumva a expirat moda asta? Îmi doream să se fi întâmplat asta! Prea mult, prea ca la… nici nu ştiu dacă să zic “ţară”.

Vizi Imre

Excentric. Un picuţ. Şi deşi la Vocea României nu mi-a atras prea mult atenţia, melodia lui de la Eurovision mi-a plăcut. Don’t be that kind of giiiirl… lalalaa. E drept că m-aş fi aşteptat ca melodia să fie compusă de Marius Moga, dar n-a fost să fie. Dar e o apariţie, clar! Ptiu, carismăsuţule.

Ah, da, dar pe la jumătatea melodiei mi-am dat seama că e desculţ. Ei, ce zici de asta? Eu nu pot să zic prea multe că mi-a atras atenţia bucheţelul de flori şi cutia de bomboane din care a înfulecat la final. ;))

Anca Florescu

Fosta colegă de scenă a Nicoletei Luciu, tipa care seamănă cu Mirela Zeţa. 🙂 Melodia ei cred că a apărut pe la tv ori la radio sau… undeva. Cert e că-mi părea cunoscută încă de la primele acorduri. Plus că a fost una dintre puţinii concurenţi cu dansatori pe scenă. Şi chiar pare că are voce. Lucru de care mă cam îndoiam când făcea pereche cu Luciu. Dar în seara Eurovisionului a avut. Nu ştiu dacă noroc, dar luciu…cam da. 🙂

Silvia Dumitrescu

Dansul, dansul e normal la vârsta mea. Muream de nerăbdare să văd dacă va dansa au ba. Dar de la primele acorduri mi-am dat seama că nu. Acum zburăm. Şi avem toate şansele cu materialul înfăşurat. Care…nu sunt sigură că o prinde foarte bine. Şi am zis “oooo, nu” după ce şi-a aruncat cât colo tulul… Păcat de melodie care ar fi prins bine oriunde, numai la Copenhaga nu. 😀 Îmi pare rău…

Renee şi Mike

Renee nu se lasă. Mihai Alexandru nu cedează. Niciun gând. De anul trecut parcă ţiu minte că vocea o lasă niţel pe madam. Sau am mintea scurtă? În fine. Deci se poate ca şi un artist mai “pe val” să treacă de dinozauri (dacă înţelegi ce doresc să spun 🙂 ). Iar stilul e mai actual.

Şi totuşi nu sunt sigură că ar fi o alegere potrivită. Uite, eu zic că o melodie de Eurovision ar trebui să îţi atragă atenţia şi să reţii ceva după cele trei minute. Lucru care nu prea se întâmplă. Melodiile astea (în general, de Eurovision) sunt făcute cu dată de expirare. Apar acum şi expiră a doua zi, după semifinale, sau, în cel mai bun caz, pe la sfârşitul lunii mai. Dacă spun că în cap îmi vine Zaleilah când mă gândesc la un Eurovision mai recent, trebuie să mai adaug şi altceva?

Ştefan Stan şi Teddy K

Eleva de liceu inspirată de Cruela. Dumnezeule, tocmai ce voiam să spun că parcă de data asta au fost mai bine îmbrăcaţi toţi ăştia care se perindă pe la tv, hop că apar ăştialalţi doi. Serios? NU mai pot respiraaa! Pe tipă nu o prinde deloc stilul ăsta. Iar de Ștefan ce să zic? Uită-te la muşchiul meu. Ce zici, mă votezi? Tu, Gigi Muşchi… Şi parcă simt lipsa unor animatori dansatori prin spate.

Şăl

Tarampampam. Ce poate fi mai frumos decât muzica populară? A noastră, zic. Dacă şi continuarea era la fel ca începutul… Ah! Dar chiar şi aşa… Săracu’, emoţionat cred că era după ce întârziase. :)) Apreciez iile. 😛 Dar nu şi dansatorii puţin leşinaţi. În rest, cred că ar prinde în Republica Moldova. Voturi oricum avem de la ei, dar cu el cred că le-am cam lua pe merit.

Naomi

După ce s-a perindat pe la tv, niţel, nu mult, a reuşit să ajungă şi pe scena Eurovision. Aleluia! I-au fost ascultate rugile. Mi-a atras atenţia faptul că nu a avut rochie. Aici nu i-au fost ascultate rugile. 😀

Şi parcă melodia suna mai bine când făcea playback. 😀 Altfel, o altă melodie în limba română care nu prinde la Copenhaga. Nici măcar în Șviţărlend sau unde stă acum. Ah, Mădălin Voicu era în sală?! Parc-aşa mi-au văzut ochii.

Vaida

Vai, da! Cam asta ar trebui să exclami când asculţi melodia, dar pe mine mă duce puţin cu gândul la cântecul de anul trecut al Luminiţei Anghel. Aşaaa, puţin. Hahaha, eu am zis-o mai finuţ. Pe Facebook scrie că seamănă cu o melodie Disney. La fel ca Naomi, şi Vaida s-a perindat pe la tv. Evident, pe la Antene. Surprinzător, a cântat şi cam… live. 🙂 Duce, duce, dar nu la Copenhaga. Rămân soacrele fără nurori, zău aşa!

Per total, la cât lobby a fost pentru Paula şi Ovi, ghici cine pleacă la Copenhaga. Ei, fix aia zic şi eu. Deşi-s un pic reticentă. Ioi, da’ de ce? Dacă nu prind nici măcar locul trei? Dacă iau mai puţine puncte? Dacă dacă dacă? Ar putea fi un eşec. Dar dacă-s încrezători şi au revenit în competiţie poate ştiu ei ceva. Şi sper să ştie bine!

Hai, la vot, flăcăi! Dar înainte să-i spuneţi şi oiţei pe cine pariaţi. 😛

  1. Avem melodii slabe si foarte slabe. Aveam impresia..ba nu, mint, stiu ca romanii fac muzica buna de cativa ani. Cum vine Eurovizionul cum parca ne taie cineva inspiratia. Mie imi place Anca, desi ii mai trebuie ceva forta.

    • Da, tună şi le-adună. În restul anului sunt lansate melodii faine, dar acum rămânem cu speranţa că cei din Republica Moldova nu s-au supărat pe noi şi trecem de semifinale că… în finală oricum avem un nod în gât când pomenim de top zece. Iar Anca m-a surprins. 🙂 În sensul bun, evident. 😛

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

