ţâfnoasa

Despre Loganuri. Sau Logane?

In Auto on 19/02/2014 at 07:30

Breaking news! Şoc şi groază! “O maşină de poliţie a fost lovită de un Logan care a încercat să evite o dubiţă care i-a luat faţa i-a tăiat calea”. Suntem la tv şi vorbim frumos.

Deci să vedem. Avem aşa: un Logan, o maşină de poliţie (care în proporţie de 99,99% este tot un Logan) şi o dubiţă.

De ce nu putem să avem două Logane şi un VW Caddy, par example?

De ce nu putem să avem o maşină de poliţie, o dubiţă şiiii o maşină – o altă maşină?

Imagine

Păi pentru că…Logan. Şi pentru că nu putem să facem reclamă companiei VW. Dar Daciei putem? Îhî.

Care-i treaba cu Loganu’? E o maşină. 4 roţi, 5 de fapt, cu aia de rezervă, 5 locuri…sau 4 sau 6, depinde de gabaritul fiecăruia, un volan, un schimbător de viteze, un parbriz, o lunetă, motor… Acu’, caii diferă, dar ce contează?

Nu te ninge, nu te plouă, ajungi unde vrei dacă ai bici să îndrumi caii.

Recapitulăm. Ce maşini avem? Logan şi altele. Who is Dacia? Niet, niet, je ne sais pas.

Toţi sclifosiţii fug de Logan ca dracu’ de tămâie (da, o spun p-aia dreaptă; şi eu fac parte din categoria asta – până aici, adică!) şi preferă să îşi cumpere o maşină de etate cu ei (din anii ’80, ’90) decât un Logan. Sau dacă dai banii pe unul înseamnă că n-ai buget de altceva şi n-ai de gând să te afişezi prin oraş la volanul şi pedalele sale. Doar până la munte să te pozezi pe pârtie şi pân’ la bunica, să-ţi iei plăcinta de dovleac şi mielul de Paşte. În club te duci cu taximetrul. 😉

O repet p-aia dreaptă: nici eu n-aş fi făcut asta dacă nu eram constrânsă. Să conduc Loganul. Ciudat e c-a-nceput să-mi placă.

Păi am rămas eu cu gura căscată când am reuşit să introduc maşina într-un loc în spic, fix între o altă maşină (sîc! Nu-mi mai amintesc marca şi nu glumesc) şi un stâlp? Am rămas. Că m-am ales şi cu înjurături… astea făceau parte din categoria “Bonus!”. Păi aş fi putut face acelaşi lucru cu altă maşină – gândindu-mă la cea care mi-a fost ajutor după ce mi-am luat permisul? Mnu prea. Poate ajungeam să parchez pe bulevardul Constructorilor şi apoi să mă întorc pe la Cora Lujerului… Pe jos ori cu tramvaiul. După preferinţe.

Dar, hei!, ptiu, să nu-l deoache şoferiţa; e un suplu, ce să mai zic! Loganul, adică.

Şi-o mai recunosc şi pe  cealaltă; e o maşină românească. Şi, de obicei, ce-i românesc îţi strâmbă nasul în semn de nemulţumire. Ce aveau alte maşini în omienouăsutetoamna are Noul Logan, de exemplu. Dar, na, ce să-i faci?

Ai uitat ce-am zis mai sus? Da, da, partea cu ploaia, ninsoarea şi biciul, perversule!

P.S.: N-am dormit azi noapte că n-am ştiut care e pluralul corect pentru Logan. Eu să fiu sănătoasă…

Sursă foto: aici

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

