ţâfnoasa

Afară ninge liniştit… Ceee??? Ninge??!

In ţâfnoasa spune… on 27/01/2014 at 20:03

Da, ştiu. Ninge de câteva zile, dar şi eu mi-am deSzăpezit (aviz ăstora care apar pe la TV) cam târziu tastele.

Însăăăă, la ce am auzit  azi la ştiri am zis că e cazul să mă revolt niţel. Chiar aşa, că mai căscăm şi noi ochii la ştiri că doar reporterii nu escaladează munţii de zăpadă şi stau în viscol degeaba.

Imagine

Mdeeccii.

Vaaai, dar ce-avem noi acuma? Păi zăpadă. Ohooo, ce de zăpada. Case cam sub zăpadă, ferestre folosite pe post de uşi, chestii de genul ăsta. Că doar vorbim despre sate. Dar, uite, eu nu înţeleg un lucru: de ce ar spune un ţăran că n-are ce să mănânce?

Partea proastă, pentru cei care vând gogoşile astea, e că mai sunt unii care ştiu cum stă situaţia: stai la sat → ai animale → deci ouă, brânză, carne (de la Crăciun, de la Paşte, de la Anul Nou, de când vrei tu). Poate cu pâinea stai mai prost, da’ n-o să mori.

Bun, mai pui mâna pe-o lopată, îţi faci o cărare pân’ la puţ; problemă rezolvată. Nu e ca şi când ai fi fost luat prin surprindere şi nu ai fi ştiut sau aşteptat că în luna ianuarie NINGE!

Dar uite că românilor le place să se vaite că lor nu le dă nimeni zăpada din curte sau din faţa blocului (că-i ş-asta o problemă). Îi înjurăm pe politicieni, dar noi…noi ce facem? Ne încălzim gura bârfind.

Ohoo, iar cu gravidele care de frică intră-n travaliu… e pe sistemul “no comment”.

“Femeia era programată la cezariană săptămâna viitoare”. Păi, femeie, n-ai curent, n-ai televizor, n-ai nimic? Dar cum ai aflat cum se fac copiii?! Vezi că vine iarna, ştii că trebuie să naşti, păi du-te, femeie, la spital şi stai acolo până se hotărăşte copchilu’ că vrea să se joace în zăpadă.

Şiiiiiiiiii bomboană de pe colivă:

Antena 1. O ştire despre oamenii blocaţi pe drumuri. O familie (o ea şi-un el) la volan şi lângă, iar altundeva, întinsă, o babă.

Bărbatul: Am sunat, să ne aducă un ceai, o perfuzie pentru asta bătrână şi nimic.

blablabla

Femeia: Ieri a fost ziua ei. 63 de ani. N-a primit un buchet de flori, un ceai!

Dumnezeule (!!!), nu mi-am dat seama dacă femeia aia era ironică sau nu… Dar parcă aş zice că nu, după tonul vocii.

Ce flori, femeie, ce flori??? Mănânci flori??? Le dai foc în maşină ca să te încălzeşti??? Cine, Doamne iartă-mă, să ştie că e ziua babei?!

…ăştia au “bibilica” sănătoasă ori viscolul le-a decopertat mansarda?!

Arată-i lui Zuckerberg că mă apreciezi!

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

