ţâfnoasa

Să o interzicem pe Anca!

In ţâfnoasa spune… on 10/01/2014 at 19:27

Mă uitam, acum ceva timp, pe o pagină de Facebook cu bancuri. Na, mai râd şi eu singură uitându-mă la monitor.

Toate bune şi frumoase. Unele mai slow, altele mai hard, unele scrie corect gramatical, altele dându-mi dureri de cap. Dar ce să facem, când râzi, nu râzi cu cratime… Poate o grohăitură uneori. :))

În fine, sunt multe bancuri cu personaje. E mai frumos să vorbeşti despre Iţic şi Bulă decât despre un român şi-un rus. Evident că cele mai multe bancuri sunt alea cu Ion şi Maria. Şi savuroase, ce-i drept.

Uite unul care-mi place: 😀

Ioane, ai luat salariul? Ziceai că azi vi-l dă.

Da, Mărie, deisgur. Ne-au plătit în elefanţi.

Cum aşa, în elefanţi??

Întoarce Ion buzunarele pe dos şi zice:

Uite-i urechile! Vrei să-i vezi şi trompa??

Şi printre atâtea bancuri, văd un comentariu. Încă nu m-am dumirit dacă e banc sau nu. Dar tind să cred că duduia vorbeşte serios.

 Imagine

Am râs. Şi m-am întrebat: dar bancurile cu Maria nu aduc nicio jignire Măriei Sale? Sau Ion îi e soţ şi Gigel amant şi atunci sare ca arsă când vine vorba despre Anca şi Gigel? Nu că aş fi văzut vreun banc cu personajele astea.

Mare ţi-e grădina, Românie!

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

