ţâfnoasa

Etalarea bunăstării

In ţâfnoasa spune… on 08/01/2014 at 22:10

Azi, în metrou. Linişte şi pace. Pasagerii, cu ochii beliţi în telefoanele lor alea deştepte. Eu de ce aş face notă discordantă?

…mă mai uit din când în când pe peron, când e metroul în staţie, evident, ca să văd că n-am ratat staţia la care trebuia să cobor.

“Urmează staţia iauitecechestieinteresantăpefacebook”. Ridic ochii să mă asigur că e staţia în care trebuie să cobor.

De alaltăieri am numai şocuri pentru că ȘOC ȘOC ȘOC!!! am dat cu ochii de asta:

Imagine

Nu, nu e o modă nouă, ci etalarea bunăstării negrilor pe care, de multe ori, îi subestimăm.

Deci. Recapitulăm. Un negru apare în dreptul uşii aşaaaa. 80% dintre pasageri erau cu nasu’-n smartphone, doi bărbaţi albi râd (p-ăştia i-am văzut sigur, dar în vagonul anterior sigur îl mai văzuse şi alţii), iar eu… eu făceam poza. Că, deh, nu scriu poveşti şi am nevoie de dovezi.

Amin!

  1. ce bataie i-as da sexosului!

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

