ţâfnoasa

Nuicărc sau… cu fundu’n sus

In ţâfnoasa spune… on 24/12/2013 at 18:23

24 decembrie 2013, ora 18:00, raportez de la faţa locului. Adică de lângă bradul personal împodobit duminică, 22 decembrie. Nu 2011, nu 2012, ci anul ăsta, 2013.

Of, scuze. Pare-mi-se că nu-s în grafic. Păi cum?! Nu am împodobit bradul de pe 30 noiembrie? Bine măcar că n-ai pretenţia să mă ocup de asta de prin octombrie, odată cu apariţia globurilor în magazine… Mulţumesc pentru înţelegere.

Nu, nu l-am împodobit cu vreo lună înainte.

E drept că anul ăsta am mai auzit de la unii trecuţi prin viaţă că cică pe vremuri Moş Crăciun aducea bradul. De genul eu mă culcam cu gândul la cadouri, iar în dimineaţa de Crăciun, vorba unui clasic în viaţă, hopa bradul, iată cadourile. Zău de-mi amintesc aşa ceva…

Dar na, se vede că-s tânără şi-n putere.

Bineee, dar să revenim la brazi.

Păi. Se ia una bucată brad (eventual artificial) pe care îl împodobim cu enşpe mii de globuri şi globuţele multicolore, îi aruncăm beteală roşie, albastră, aurie, argintie şi îl înfăşurăm în instalaţia de beculeţe (multicolore, evident) şi îl pozăm.

Acum… poate îţi aminteşti de pozele pe care le făceam în şcoala generală cu stiloul în mână şi cartea de matematică pe bancă, uitându-ne timid în obiectivul aparatului. Cam aşa e şi cu bradul. Fireşte, depinde de fiecare ce decor alege.

Unii aleg să îşi scoată la “mezat” toate cutiile cu bomboane pe care le au prin casă şi pe care le aşează sub brad. Să ne plouă-n gură, zic! Alţii, pe lângă dulciuri, mai bagă-n priză şi vreun trenuleţ furat de la fratele mai mic.

Dumnezeule, ce fac filmele din oameni…

Daaaarrr…

Mare să-mi fi fost sau nu? De mirare vorbesc când ieri la televizor, hai, aproape toată lumea vorbea despre ajun şi despre faptul că vine M.C. “în seara asta”. Ce e cu voi, oameni buni? Ieri era ajunul ajunului… şi ştiu că voi aveţi emisiunile înregistrate, dar se presupune că dacă sunteţi formatori de opinie aveţi şi un creier împrumutat de la un curcan, cel puţin, nu de la vreo bibilică…

Iar azi mai aud o clasică în viaţă care întreabă invitaţii “ce cadouri aţi primit de la moş?”. Femeie, eu înţeleg că eşti proastă de bubui, dar mai uită-te şi-n calendar, întreabă-ţi bunica, poate-poate o fi cu capul mai pe umeri şi îţi spune maica faptul că M.C. îşi ia renii în spinare şi se urcă în Porsche în noaptea de 24 decembrie. Adică întrebarea îşi are locul de Crăciun, pe 25 decembrie. Da’ la ea nu mă aştept la altceva…

No, buuun.

Dar evident că moda se schimbă şi anul ăsta Facebook-ul e plin de alte alea.

Chiar azi am dat de cel puţin două poze (aşa e când n-ai mii de oameni “la prieteni”) că moşul e senil şi lasă cadourile din ziua de 24 decembrie.

Ei, uite că la mine moşul n-a ajuns şi cadourile stau bine merci la el în desagă. Şi mă ştiu. Sunt a naibii de curioasă şi dacă-mi pui un cadou sub brad o să-i dau târcoale de numa-numa.

Nu ştiu… nu vreau să vorbesc despre magii. Însă Moş Crăciun există. 🙂

Eu nu mai văd farmecul azvârliturii cadourilor sub brad din ajun şi surpriza pe care ar trebui să o ai în dimineaţa de Crăciun. Ideea e că atunci trebuie să fii suprins şi să nu ai habar cât de mare sau mic e cadoul. Şi nici să nu ştii ce ai putea primi. Sau asta e o tradiţie proprie? Nu că n-aş avea şi eu doleanţe, dar ştiu că moşul n-are desaga suficient de mare pentru cadoul meu. 😛

…noi să fim sănătoşi!

Image

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

