ţâfnoasa

Despre sales assistant

In ţâfnoasa spune… on 12/09/2013 at 18:50

Azi am luat salariul. Sunt supărată că mi-au tăiat din sumă. Şi uite d-aia m-am hotărât să mă duc la cumpărături. Sunt reduceri. Cu salariul micşorat poate o să reuşesc să fac mai multe cumpărături. Tocmai datorită a ceea ce ziceam mai devreme. Na, trebuie să existe o parte bună în toată ziua şi povestea.

Băneasa Shopping City, AFI Palace Cotroceni, Bucureşti Mall, Plaza Mall, Cocor, Unirii?! Nu contează. Ce-i în guşă, şi-n căpuşă. 😀

Aleg magazinul. Intru. Nici nu fac doi paşi că mă acostează o tipă, de obicei.

Vă pot ajuta cu ceva? Dacă vreţi ceva să-mi spuneţi. Aveţi nevoie de ajutor?

Astea sunt doar trei dintre metodele de agăţat ale sale assistant-elor/ţilor.

Păi, hai să lămurim un lucru.

În primul rând banii sunt la mine. În cazul cel fericit, dacă-i am. Şi dacă iau salariul, de obicei îi am şi cunosc şi numărul lor.

În al doilea rând, poate nu caut acul în carul cu fân şi sunt capabilă să găsesc ceea ce caut. Poate sunt un client fidel al magazinul şi îl frecventez de mai mult timp decât cartea ta de muncă. Sau poate că găsesc altceva mai interesant şi mă răzgândesc pe loc.

În al treilea rând poate ce caut eu este prea scump pentru ce-mi pot permite şi nu vreau să baţi apa-n piuă, lângă creierul meu, cu reducerea aplicată sau cât de mişto e ăla deşi mie mi se pare hidos. Pentru că, nu-i aşa, gusturile nu se discută, dar nu ştii tu cum arată garderoba ori camera mea.

Câteodată te simţi agasat de vânzătoarele respective.

Ideea e că, în principiu, apelez de bunăvoie la tine dacă sunt incapabilă să găsesc ceva. Altfel, lasă-mă să îmi clătesc ochii printre lucrurile de a căror vânzare depinde salariul tău. Înţeleg că vrei să îţi iei banii, însă dacă sari pe mine în halul ăsta, nu mi-e ruşine să mă rotesc la 180 de grade pe vârfuri şi să plec din magazin. Şi ai pierdut mărunţişul. Sau bacşişul.

Din păcate pentru tine, asta a început să se întâmple din ce în ce mai des. Ori se mai aplică şi reversul medaliei în care trebuie să îţi explic eu că un produs SIGUR a fost la vânzare acum două zile, deşi tu habar nu ai de existenţa lui ori trebuie să îţi spun să îl cauţi “în spate”, rândul doi, raftul şapte.

Ultima experienţă, la cofetărie. Pentru că tramvaiul nu se urneşte, îţi trece prin cap să intri în cofetărie că poate vezi ceva după care salivezi şi îţi mai alunecă din buzunar câteva bancnote. Pe lângă faptul că ţi-e ruşine de ruşinea neruşinată a preţurilor afişate, vânzătoarea dă fuguţa din treaba ei şi se postează în spatele tău. Te întorci 90 de grade şi faci un pas către frigidere, să vezi mai bine prăjiturile. Poate-poate. Vânzătoarea face două paşi. Partea proastă e că îi simţi suflarea-n ceafă. E mai ceva ca un taur. De parcă am ieşit din grotă şi acuş deschid frigiderele să degust prăjiturile sau fug cu ele deşi n-am pe unde că stă fix în … poartă. Inteligenţă, domne…

Imagine

  1. Mi-e mila de ele fiindca stiu ca asa sunt puse sa abordeze clientii. E enervant si inutil, categoric! Cel mai rau ma enerveaza politica de la Meli Melo, unde abia daca poti sa pasesti in magazin si sa te pitesti pe undeva ca tot vin fetele dupa tine sa-ti zica „Buna ziua, va putem ajuta cu ceva?”….

    • Da, Meli Melo e cireaşa de pe tort. Îmi amintesc că acum câţiva ani când ajungeai la casă cu o pereche de cercei, de exemplu, s-o achiţi, sărea vânzătoarea pe tine şi te-ntreba dacă “nu vreţi şi un colier asortat??? Poate ăsta, poate ăla, poate… da’ sigur nu vreţi??? (era foooarte surprinsă că refuzai “oferta”)” de-ţi venea să ieşi instant pe uşă. Bine, atunci nu prea există uşă, dar să ieşi din perimetrul lor. 😛

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

