ţâfnoasa

Când erai mic-mic…

In ţâfnoasa spune… on 08/09/2013 at 16:15

Bine, nu chiar de câţiva milimetri.

Când erai mic-mic şi aveai câţiva centrimetri, dar mergeai şi în picioare, nu de-a buşilea, şi vorbeai, şi învăţai alfabetul, ai aflat că ȘOC!, Ana are mere.

E adevărat că între timp toată lumea are mere. Şi Vasile, şi Maria, şi Sofia, şi Gheorghe, şi Toma, şi Ion, şi David, şi ăla, şi ălalalt. Tot ce trebuie să facă e să se deplaseze în cele două picioare până în vârful mărului, la piaţă ori la super/hypermarket.

Şi cum anii au trecut ai mai aflat ceva:

Când eram mic stăteam cu degetul în gură. Şi decât să îmi pierd timpul aşa, am primit un cadou. Nu, nu o suzetă. Părinţii mi-au cumpărat o carte cu sunete (mai nou se numeşte audiobook) în care erau desenate aproape toate animalele. Şi am descoperit că pisica face miau, cocoşul face cucurigu, oac e pentru broască şi ham pentru căţel. Dar mai am şi cărţi de colorate primite de ziua mea, toate cu Albă ca Zăpada şi cei şapte pitici.

Când mergeam fie la mare, fie în parc, îl rugam pe verişorul meu, Grig, să “nu mai arunca în mine cu nisip”. Şi el nu înţelegea, dar îl aranja bunica.

Iar de opt martie, tata mă lua în braţe şi mă ducea la florărie să cumpărăm… flori. Pentru că “mama e numai una”. Doar nu era să ne facem că plouă. Şi nu luam decât flori de sezon. Dacă luam doar trandafiri, riscam să le primim în cap. 🙂

Când am crescut şi mi-am găsit un loc de muncă am schimbat placa şi mai adăugam şi un alt cadou lângă flori. Nu am uitat că mama e numai una. La fel ca mine lucra cel puţin opt ore la serviciu ca să achite serviciul de cafea cumpărat pentru tanti Nuţi. Şi nu numai…

Când ai crescut, te-ai făcut mare-mare, ai uitat, oare, că pisica face “miau”?

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

