ţâfnoasa

Când norocul îţi cade în cap (II)

In ţâfnoasa spune… on 30/08/2013 at 05:50

…te pricopseşti cu tot felul de lucruri.

Păi… şi mie mi s-a întâmplat asta. De fapt, pe vremea aia nu-mi căzuse nimic în cap, însă cred că stelele s-au aliniat favorabil.

Ce Bingo România sau Super Bingo Metropolis? Nici măcar nu existau pe vremea aia. Nici pamperşii.

Primul premiu pe care l-am câştigat a fost un… telefon mobil. Asta s-a întâmplat pe vremea când abia se inventaseră şi habar nu aveam ce fac butoanele alea, cum poţi comunica de la distanţă cu cineva fără să urli şi să gesticulezi ca Tarzan dându-i întâlnire Citei. Mda, cine îi dădea importanţă antenei?!

Uite, problema e că nu-mi amintesc exact modelul, ci doar că era Alcatel şi bacteria ţinea muuult. Nu că ar fi fost în posesia mea, dar îl urmăream de la distanţă. Mna, şi cum era un lux pe vremea aceea, îţi era cam frică să-l scoţi din geantă (pentru că nu încăpea în buzunar!) să dialoghezi. Până şi ăia de la Dialog ştiau ei ceva. 🙂

Cine mi l-a dat? Ăia de la Coca-Cola. Pentru că trebuia să te hidratezi cu coloranţi că, deh, de apă eram sătui, cumva. 😀 Iar telefonul arăta cam aşa:

Picture 052

Apoi, nu mai ştiu cu ce ocazie, am pus mâna pe un nicinumaiştiucumsescrienoroccugoogle walkman. De parcă eu n-aş fi fost tot un om mergător, mai aveam nevoie de o chestie dreptunghiulară care cânta ce-i solicitam. De obicei Andre. 😀

Cine mi l-a dat? Ăia de la Chio Chips, dacă-mi amintesc bine. Era cu chipsuri, în orice caz. Deci cine spunea că dăunează? Pe mine m-au adus în pas cu… lumea occidentală, fără să-mi schimbe numărul de kilograme cu mult. Ei, am mai şi crescut între timp… 😀

Undeva cam după astea am primit şi bani. E adevărat că bunicii sunt adevăraţi sponsori pentru nepoţi, însă eu mi-am însuşit banii pe bune. Te loveşte inspiraţia, tu cazi, eşti ameţit şi totodată, te întinzi s-o prinzi. Pui cuvintele cap la cap, dacă şi rimează, eşti un geniu, şi gata poezia. Iar când tu o consideri o prostie, îţi vin prietenii în ajutor. Noroc cu ei, că altfel aplaudai şi tu câştigătorul din public. Da, pe ăla dintr-a doişpea cu care, până la urmă, ai împărţit premiul că nu s-a putut decide juriul. Ştiucănuafostodecizieînţeleaptăcăşieuaşfivrutsăfiusinguracâştigătoaredarosteaafugitmaicâş.

Acum doi ani am mai primit în dar o carte. E numai bună pentru ăştia mici, abia ieşiti din ou. “Învaţă-mă. 500 de lucruri pe care trebuie să le ştii”. Partea proastă e că nu am experimentat nimic, însă dacă se insistă poate o să apuc de decojit ouă ca la carte. Scrie acolo, da, da, da.

Cel mai nou câştig a fost, deşi râvneam la Mini Cooper, o cutia de biscuiţi Biskrem. Probabil li s-a făcut milă de mine şi de burta mea care a îndurat pachete bune pentru codurile câştigătoare şi au decis că şi sacrificiul meu trebuie răsplătit cumva. Na, dar eu preferam tot maşina.

Altfel, am mai câştigat bilete la film, la Noaptea Devoratorilor de Publicitate; hârtii, domne, hârtii. Însă am fost mai norocoasă decât ceilalţi participanţi. Sîc!

Ţie sub ce formă ţi-a surâs norocul?

24836_112263415458778_100000253591951_200877_6088570_n

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

