ţâfnoasa

Tu ce sanda ai?

In ţâfnoasa spune… on 23/08/2013 at 11:57

Sanda a mea are ochii căprui şi e la vârsta a doua. E înaltă, tunsă pixie. E căsătorită de vreo douăzeci şi ceva de ani şi are două fete. Ba chiar de curând a devenit şi bunică. Are riduri; mândră deţinătoare de “laba gâştii”.

Sanda zâmbeşte când te întâlneşte şi în privirea ei se citeşte un “ptiu, să nu te deochi”. Na, dacă nu ne vedem mai des. Am putea fi vecine de ogradă, însă doar dacă ar merge mai des la socri. În rest, e bine, sănătoasă. Sau cel puţin aşa era acum un an.

Tot atunci voia ca Băsescu să fie demis. Şi se mândrea cu fiica sa. Ba chiar în vară fata cea mică a dat examenul de bacalaureat. Nu ştiu ce-a făcut. N-am mai întâlnit-o de atunci. Nu este singura fiică a Sandei de pe Facebook şi n-am recunoscut-o în profilurile fără faţă.

Însă eu o cunosc pe Sanda. De douăzeci şi doi de ani. Şi ea mă cunoaşte tot de atât timp. Odată era bonă. Acum poate face internship la nepoată, remunerat cu scutece pline… Mna, am uitat cum o cheamă p-aia mică.

Sanda a ta cum e?

Pîst! Nu-mi spune câte barete, găuri, pietre Swarowski are. Nu mă interesează dacă are arici, dacă-i din piele artificală ori naturală, întoarsă ori ba. Nu-mi pasă câţi centimetri are tocul. Sau dacă are talpa plată.

Tocmai ce am trecut prin câteva emoţii cu o sandală defectă. De ce? S-a întins elasticul mai mult decât i-era talpa. Şi-mi lipsea bonul fiscal al sandalei. Dar am rezolvat. Mulţumiri Cristinei Oricaarfiea.

Hai, spune-mi despre Sanda ta.

Imagine

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

