ţâfnoasa

Când norocul îţi cade în cap (I)

In ţâfnoasa spune… on 22/08/2013 at 08:50

Ce-o fi mâncat asta când a fost mică de-i aşa norocoasă?”, este una dintre întrebările pe care le mai aud uneori. Într-o frumoasă zi de primăvară aş fi avut şi o replică. “Da’ oare ce-am păţit în drum spre Z?

Ştii, unii îşi doresc să plouă cu bani; monede, bancnote, nu are importanţă. Eu, uneori, îmi doresc să plouă cu… stropi de ploaie. Sau să nu plouă deloc dacă n-am capul, cel puţin, acoperit.

Ai putea spune “ai grijă ce-ţi doreşti că s-ar putea să se împlinească”. Ce poate fi mai rău? Să plouă cu pietre? Se mai întâmplă. Daaaarrr…

Însă după o discuţie inteligentă cu Ursuleţul Verde am ajuns la concluzia că norocul nu este prevestit de nicio pasăre… Călătoare, oare?

No, bine. Să încep cu începutul. O zi frumoasă de primăvară (ca şi a doua, de altfel). Bine, hai să recunosc că bătea puţin vântul. Eu, personajul principal. Destinaţia? Casa meditatoarei. Mă urc mândră în troleibuzul vechi, mă aşez pe un scaun şi număr staţiile până la destinaţie. În câteva minute ajung şi mă îndrept înspre bloc. Părul mi-era prins, vântul fâlfâia puţine şuviţe nărăvaşe, eu mai întorceam capul stânga-dreapta (deh, ne mai şi asigurăm la treceri, mai întoarcem capul după cineştieceminuni). Nimic neobişnuit.

Au trecut cele două ore de meditaţie, plus alte câteva minute cât a durat drumul de întoarcere. Ajunsă în staţie am urmat acelaşi ritual. Aşteptat troleibuz, urcat, aşezat, numărat, coborât.

Ajung ca o crizantemă abia înflorită acasă, moment în care mă întâmpină mama cu fraza: “Vaai, dar ce agrafă drăguţă ai”.

Faţă perplexă. Iarăşi. Stai puţin. Dar am un singur elastic în păr. Nu tu agrafă, nu tu elasticul numărul doi. Am început să sar şi să-i spun să-mi dea jos din păr orice am acolo! (gândurile mele se îndreptau către vreun gândac zburător ori ceva). Continuarea? Râsete. Multe. Multe râsete. Mă căutase norocul şi nu a găsit alt loc de prevestire (mai vizibil, ce-i drept), decât freza. Freza mea! A mea, a mea, a mea!

Poftim? Dacă a fost de ajutor? Mmm… să zicem că da. Am avut calificative de B+ la engleză. 🙂

P.S.: Să nu crezi în Feng-Shui. Cică dacă o pasăre se găinăţează în capul tău o să primeşti ceva bani. Mie mi-a luat meditatoarea banii. 🙂

money-tree

Lasă un răspuns

Tomata cu Scufita

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnalul unui medic emigrant

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

me & my monkeys

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Jurnal de bord fără vârstă

Experiențele merită împărtășite. Să ne amuzăm!

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

